بنیاد کرامت رضوی ۱۷ تن گوشت بین نیازمندان حاشیه شهر مشهد توزیع کرد

مشهد- ایرنا- مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی آستان قدس رضوی گفت: این بنیاد به مناسبت عیدقربان با همراهی جمعی از خیران ۱۷ تن گوشت در قالب هشت هزار بسته به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع کرد.

هادی غلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همچنین روز نهم تیرماه و به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت بین اقشار نیازمند حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

وی ادامه داد: این گوشتها در مناطقی از جمله روستای‌های بخش رضویه، کلات، جاده سیمان، بلوار توس، شهرکهای رجایی و باهنر، قُرقی، طبرسی و خواجه ربیع توزیع شده است.

مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی گفت: همچنین به مناسبت دهه ولایت و امامت، روزانه ۲ هزار پرس غذای متبرک از محل کمک‌های خیرین مجاور امام رضا(ع) بین نیازمندان توزیع می‌شود.

حاشیه شهر مشهد با گستره‌ای شامل ۱۳ درصد از مساحت این کلانشهر، ۳۲ درصد جمعیت مشهد را در خود جای داده‌ است یعنی افزون بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت سه و نیم میلیون نفری این کلانشهر در ۶۶ پهنه حاشیه شهر مشهد ساکن هستند که ۳۰۰ هزار نفر از این تعداد را مهاجران خارجی تشکیل می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha