عواید فروش آثار مهرواره نقاشان در شیراز صرف امور خیریه می‌شود

شیراز-ایرنا-معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه دومین مهرواره نقاشان شیراز با موضوع ظهر پنجشنبه در قالب کارگاه نقاشی در ایام دهه ولایت و امامت برگزار می‌شود،گفت:این برنامه با هدف کمک به ایتام و مشارکت دادن اهالی هنر در امورخیریه به ویژه حمایت از کودکان بی سرپرست برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس؛سید رسول موسوی‌نژادیان، دوشنبه در این باره افزود: اتفاق خوب دیگری که در این راستا جریان ساز است، همانا مشارکت و همکاری نهادهای فرهنگی حول محور مسائلاجتماعی و کمک به نیازمندان است که حرکت ارزشمندی را در این ایام رقم خواهد زد و با توجه به اینکه اینگونه همراهی های بین سازمانی به تازگی شکل جدی تری گرفته، امیدواریم باعث خیرات و برکات بیشتری شود.
معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مشارکت و همکاری دستگاه های فرهنگی را بهتر از گذشته و در جهت یاری رساندن به نیازمندان با تولید آثار فاخر هنری دانست و گفت: امیدواریم این همراهی همچنین مشارکت دادن خیرین برای این امر خداپسندانه باشد تا عواید آن تقدیم ایتام و کودکان بی سرپرست شود.
موسوی‌نژادیان، اظهار کرد: خروجی این مهرواره در قالب یک حراج با حضور و همکاری خیرین، عواید خوبی را نصیب جامعه مخاطب می‌کند و جای بسی خرسندی خواهد شد تا بهانه ای باشد برای تکرار این حرکت های با همدلی دستگاه های دیگر فرهنگی و سایر مجموعه هایی که می توانند در امور خیر مشارکت داشته باشند.
وحید نمازی رئیس حوزه هنری فارس نیز با اشاره به برپایی «دومین مهرواره نقاشان شیراز» تحت عنوان( ماجرای ظهر پنجشنبه ) که به کارگاه یک روزه نقاشی از غدیر تا عاشورا می پردازد، گفت: عواید حاصل از فروش آثار صرف امور خیریه (ایتام) خواهد شد و این برنامه سه شنبه ۲۱تیرماه۱۴۰۱ ساعت۹ تا ۱۹ اجرا می شود.
وی افزود: این رویداد هنری در فرهنگسرای رسانه (پردیس هنرواندیشه انقلاب اسلامی ره آوین) به نشانی بلوار جانبازان (پودنک) خیابان استاد شهریار، تقاطع علامه اقبال لاهوری جنوبی برگزار می‌شود.
به گفته وی، این رویداد، کاری مشترک از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، پردیس هنر و اندیشه انقلاب اسلامی «ره آوین»، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان بسیج هنرمندان استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha