معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری منصوب شد

تهران- ایرنا- معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در حکمی «محمدحسین بهشتی» را به عنوان معاون نوآوری و تجاری‌سازی این معاونت منصوب کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، در بخشی از حکم سورنا ستاری خطاب به معاون جدید نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آمده است: بنابر این انتصاب پیگیری‌های مجدانه در انجام امور محوله به ویژه تلاش برای توسعه زیست بوم نوآوری و توسعه فناوری های کلان و پیشران متناسب با نیازهای راهبردی کشور مورد انتظار است.

وی در این حکم یادآور شد: همچنین استفاده از ظرفیت پارک های علم و فناوری، مراکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان و خلاق در تعامل با بنگاه های بزرگ اقتصادی و صنعتی برای رسوخ فناوری در اقتصاد ملی مورد تاکید است.

 معاون علمی و فناوری رییس جمهور در این حکم از درگاه خداوند متعال توفیقات معاون جدید نوآوری و تجاری این معاونت را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی هم راستا با سیاست ها و راهبردهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دولت سیزدهم مسالت کرد.

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محمد حسین بهشتی دارای سوابق علمی از قبیل کارشناسی مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر،دکترای مهندسی پلیمر (کامپوزیتهای پلیمری) از دانشگاه بث (Bath) انگلیس است.

عضو هیات علمی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، استاد تمام گروه پژوهشی کامپوزیت پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران از سال ۱۳۹۰، مدیر تحصیلات تکمیلی (سه سال) و مدیر برنامه ریزی و نظارت( سه سال) پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران،معاون پژوهشی ( هفت سال)، معاون توسعه مدیریت و منابع (یک سال) و معاون فناوری (یک سال) پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران از سوابق اجرایی وی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha