پویش همکلاسی مهربان در بوشهر آغاز شد

بوشهر - ایرنا - مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند، پویش همکلاسی مهربان با اهدای نوشت افزار و دیگر ملزومات تحصیلی در این استان آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر روز سه شنبه به نقل از حسین معینی افزود: در قالب پویش همکلاسی مهربان فرهنگیان، خیران، سپاه پاسداران و بسیج دانش آموزی برای تامین لوازم التحریر ایرانی اسلامی، لباس، کیف، کفش و هزینه ثبت نام کتاب‌های درسی و دیگر ملزومات تحصیلی دانش آموزان نیازمند مناطق محروم این استان مشارکت دارند.

وی اظهار کرد: براساس تدابیر رهبر معظم انقلاب یکی از مأموریت های سازمان بسیج دانش آموزی اجرای نهضت کمک های مومنانه در قالب پویش های مختلف از جمله پویش همکلاسی مهربان است که این مهم با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و هم افزایی با دستگاه‌های اجرایی همزمان با آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود.

معینی هدف از برگزاری این پویش را بهره گیری از ظرفیت آموزش و پرورش، سپاه و بسیج در حمایت از محرومان وامید آفرینی در بین دانش آموزان بی بضاعت و گسترش و تقویت نشاط و خودباوری آنان عنوان کرد.

وی ادامه داد: با بهره گیری از فضای معنوی ایام پرفضیلت ماه ذی الحجه بویژه عیدهای قربان و غدیر خم تلاش می‌شود به رسم مولای متقیان، در آستانه بازگشایی مدارس کمک به دانش آموزان نیازمند سرلوحه خانواده‌های هم استانی قرار گیرد و همچون سال‌های گذشته در این پویش معنوی شرکت کنند.

مسئول سازمان  بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: پویش همکلاسی مهربان تا یکم مهرماه سال جاری ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha