۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۳۰
کد خبرنگار: 930
کد خبر: 84819455
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اعلام برنامه های پیش بینی شده پیاده روی و کاروان خودرویی برای عید غدیر در قم

قم- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: برنامه های متنوعی از جمله پیاده روی و برگزاری کاروان خودرویی برای گرامیداشت روز عیدغدیر امسال در قم پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن ذاکری عصر سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت با حضور دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو شورا و ستادهای مردمی برگزاری جشن‌های غدیر استان قم اظهار داشت: برنامه پیاده‌روی روز غدیر دوشنبه آینده از ساعت ۱۸ در بلوار پیامبر اعظم و کاروان خودرویی شب عید غدیر از برنامه‌های پیش‌بینی شده امسال برای این عید است.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های این ایام، برگزاری جشن در ۱۵ نقطه از جمله مساجد و بوستان‌ها، اطعام عیدغدیر، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نورافشانی در مساجد منتخب، پویش هر خانه یک پرچم و مسابقات متعدد فرهنگی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اهمیت بزرگداشت ایام دهه امامت و ولایت و تلاش برای برگزاری پروشورتر این مناسبت افزود: طبق ابلاغ نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، امسال برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت نیز با عنوان یکی از مناسبت‌های مذهبی در دستور کار وظایف شورا قرار گرفته است.

وی هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها را برای برگزاری مطلوب مراسم و همچنین استفاده از ظرفیت آن ها برای کمک به برنامه‌های ستادهای مردمی را لازم دانست و تلاش برای رسیدن به این مهم را خواستار شد.

مسئولان و نمایندگان ستادها و دستگاه‌های حاضر در جلسه نیز با ارایه برنامه‌های تدارک‌دیده شده در این ایام به هم‌افزایی بیشتر در زمینه برگزاری برنامه های پیش بینی شده اشاره کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha