۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84820286
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخبار زورگیری در شهرستان بیرجند تکذیب شد

۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۳
کد خبر: 84820286
اخبار زورگیری در شهرستان بیرجند تکذیب شد

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی مطالبی را که بتازگی در فضای رسانه‌ای استان درخصوص زورگیری منتشر شده است، تکذیب کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم صادقی اظهار داشت: اخیرا مطلبی با موضوع "تجربه‌های تلخی که امنیت استان را مشوش می‌کند" در فضای رسانه‌ای خراسان جنوبی انتشار یافته و این در حالی است که با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این موضوع صحت نداشته است.

وی افزود: تعداد معدودی از بسترهای خبری موجود در فضای مجازی نیز بدون توجه به منبع خبر همچنین کسب اطلاع از اقدامات فرماندهی انتظامی این خبر را بازنشر داده و باعث تشویش اذهان عمومی شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با تکذیب این اخبار بیان کرد: ممکن است مردم به‌صورت ناخواسته این اخبار را دریافت کنند و از روی ناآگاهی باز نشر دهند که به شهروندان توصیه می‌شود اخبار صحیح و دقیق را از منابع رسمی و معتبر همچنین کانال خبری پلیس در پیام‌رسان سروش به نشانی police_khj@ پیگیری کنند.

وی گفت: افرادی که در فضای مجازی به منظور جذب مخاطب مطلبی را نشر می‌دهند و موجب تشویش اذهان عمومی شهروندان می‌شوند، اقدام آنها از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha