۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84821027
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ سارق با بیش از ۵۰ فقره سرقت در ملایر دستگیر شدند

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر گفت: با تلاش و اقدامات پلیسی ماموران کلانتری‌های این شهر در ماموریت‌های مختلف، ۱۰ سارق با بیش از ۵۰ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ «احمد ساکی» از شناسایی و دستگیری هفت سارق و کشف ۴۸ فقره سرقت با تلاش هوشمندانه و مجدانه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در یکی از عملیات ها خبر داد.

وی افزود: در راستای مبارزه با سارقان طی اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، ماموران این یگان با انجام شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شده و طی هماهنگی با دستگاه قضائی تعداد پنج نفر سارق حرفه‌ای در زمینه اماکن خصوصی، خانه باغ، داخل خودرو و سیم برق و تعداد ۲ سارق خودرو و موتورسیکلت را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲ دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ ساکی بیان کرد: در بازجویی انجام شده متهمان به سرقت خانه باغ، سیم برق، منزل، وسایل داخل خودرو، موتورسیکلت و خودرو و در مجموع به ۴۸ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده هر هفت متهم به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین به دستگیری ۲ سارق قطعات و لوازم داخل خودرو و کشف اموال مسروقه با تلاش مجدانه ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تلاش شبانه‌روزی مخفیگاه متهمان را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی و در یک عملیات ضربتی ۲ نفر را در مکان مورد نظر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر یادآور شد: متهمان با اقرار به ۱۲ فقره انواع سرقت با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ ساکی در ادامه از شناسایی و دستگیری ۲ نفر اوباش با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ۲ نفر از افراد شرور در یکی از خیابان‌های شهر ملایر اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده‌اند، بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی این افراد مجرم تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: بر اساس پیگیری هوشمندانه ماموران، سرانجام محل اختفای این اوباش مشخص و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و از متهمان یک تیغه قمه کشف و یک دستگاه موتورسیکلت آنان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی ملایر کشف یک دستگاه خودرو پراید سرقتی و دستگیری ۲ نفر سارق با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ را از دیگر اقدامات پلیس این شهرستان عنوان و بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی ۲ نفر از متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در حین سرقت محتویات داخل یک دستگاه خودرو وانت را دستگیر کردند.

سرهنگ ساکی گفت: در بازجویی‌های تخصصی انجام شده متهمان به سرقت خودرو پراید نیز اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان خودرو سرقتی کشف و هر ۲ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از دستگیری توزیع کننده مواد مخدر با تلاش ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات پلیسی ماموران مخفیگاه این متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از محل مقادیری مواد مخدر صنعتی و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر را کشف کردند و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha