به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینیپور روز پنجشنبه در حاشیه بازدید سرزده از سازمان تامین اجتماعی مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هدف از اجرای طرح های مختلف خدماتی باید جلب رضایت شهروندان باشد و نباید مردم در ادارات مختلف به دلیل برخی کاغذبازی های اداری و ضوابط درون سازمانی بی دلیل سرگردان شوند.
وی خاطر نشان کرد : مردم مازندران لایق بهترین خدمات و حمایت ها هستند و باید تامین اجتماعی با تمام توان نسبت به گره گشایی از مشکلات شهروندان استان بکوشد.
استاندار مازندران تصریح کرد : هدف از بازدیدهای سرزده اینچنینی به ادارات مختلف آن است که به اعداد و ارقام ارائه شده مسئولان در جلسات اکتفا نکنیم و به صورت میدانی برای رفع کم و کاستی های احتمالی بکوشیم.
حسینی پور با بیان این که دستگاههای خدماتی تا میتوانند نسبت به ارائه الکترونیکی خدمات اقدام کنند،اضافه کرد: حضور شهروندان در صف های طولانی برخی باجه های بیمه ای باید با تسریع در بهبود ارائه خدمات برچیده شود.
استاندار مازندران با بیان این که کارکنان دستگاه های خدماتی به هیچ عنوان حق ندارند با ارباب رجوع از نگاه بالا به پایین و با غرور حرف بزنند، ادامه داد: همه ما خادم مردم هستیم و تا جان در بدن داریم باید برای آسایش و رفاه آنان در تلاش باشیم.
وی گفت: باید ساز و کاری تعیین شود که تمامی شهروندان در استان از خدمات تامین اجتماعی برخوردار شوند و باید مدیران در این حوزه برای پیشبرد اهداف تلاش کنند.
به گزارش ایرنا، استاندار مازندران به اتفاق هیئت همراه ضمن بازدید از سازمان تامین اجتماعی از نزدیک در جریان روند اجرای خدمات ارائه شده به مردم شهرستان ساری قرار گرفت و با مراجعان در خصوص میزان رضایتمندی و نحوه ارائه خدمات گفت و گو کرد.
حسینی پور، ضمن ملاقات با کارکنان تامین اجتماعی از میز خدمت و بخشهای مختلف اداری نیز بازدید کرد.
ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: بیمه فراگیر خانواده های مازندرانی برای افزایش رفاه و سلامت اجتماعی در جامعه باجدیت از سوی مسئولان امر دنبال شود.
اخبار مرتبط
-
استاندار: ۶۰ هزار مودی مالیاتی جدید در مازندران شناسایی شد
ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: ۶۰ هزار مودی مالیاتی جدید از ابتدای سال جاری تاکنون با…
نظر شما