۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبر: 84821184
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار سمنان: نان در ۱۲۴ نانوایی هوشمند عرضه می‌شود

سمنان- ایرنا- فرماندار سمنان گفت: نان در ۱۲۴ نانوایی این شهرستان با کارتخوان‌های هوشمند به فروش می‌رسد.

به گزارش ایرنا، محمد بهرامی روز پنجشنبه در جلسه شورای آرد و نان شهرستان سمنان در سالن اجتماعات شهید محمود اخلاقی فرمانداری ابراز داشت:  از مجموع ۱۳۲ واحد نانوایی شهرستان سمنان در ۱۲۴ واحد نانوایی، نان به صورت هوشمند به فروش می‌رسد.
وی تاکید کرد:  واحدهای نانوایی شهرستان سمنان که هنوز نسبت  به فروش هوشمند نان اقدام نکردند، ظرف مدت یک هفته آینده فرصت دارند، تا نسبت به اجرای طرح اقدام کنند.
بهرامی ادامه داد: با اجرای طرح هوشمند فروش نان هیچ افزایش قیمت و یا سهمیه بندی در فروش نان اتفاق نمی افتد و شفاف سازی میزان تخصیص آرد به نانوایی‌ها، یارانه اختصاص یافته به هر واحد خبازی و میزان فروش نان از اهداف این طرح است.

وی ابراز داشت: نانوایی های سنگک، بربری، تافتون و لواش در شهرستان سمنان از این پس مجاز به دریافت وجه از طریق سامانه ویژه طرح فروش هوشمند نان هستند.  
بهرامی افزود که دسترسی به نان باکیفیت و مرغوب حق مردم است و باید طبق اصول و زمان‌بندی مشخص این مهم مورد توجه دستگاه‌های متولی قرار بگیرد.
به گزارش ایرنا، تبادل نظر درباره اقدامات صورت گرفته از اجرای طرح هوشمند سازی فروش نان، بررسی تغییر ساعت کار نانوایی‌ها، رفع نواقص و معایب بهداشتی واحدها و  بررسی درخواست برخی نانوایان در خصوص جابجایی مکان، از مباحث جلسه شورای آرد و نان شهرستان سمنان بود.

تشکیل کمیته تغییر ساعات کاری برخی واحدها بر اساس موقعیت مکانی و ظرفیت  ، تعیین تکلیف واحدهای نانوایی فاقد کارتخوان طرح هوشمند فروش نان،برگزاری منظم جلسه ، نظارت و بازرسی های مستمر بر نحوه حمل و توزیع آرد و همچنین عملکرد نانوایی‌ها در شهرستان سمنان از مصوبات جلسه شورای آرد و نان این شهرستان بود.
سمنان بیستمین استان کشور در اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی است و به دلیل گستردگی و پراکندگی جمعیتی این طرح به صورت مرحله ای اجرا می شود.

 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha