تولید ۵۰ اثر محتوای دیجیتال ویژه عید غدیر در مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- طرح ایستگاه صلواتی "تولید محتوی دیجیتال" با تولید بیش از ۵۰ اثر محتوایی ویژه عید غدیر به همت بزرگترین پارک تولید محتوی کشور در مشهد آغاز شد.

مدیر عامل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک که بزرگترین پارک تولید محتوی کشور است روز پنجشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این نذر فرهنگی در راستای تولید محتوای دیجیتال متناسب با غدیر برای انتشار در فضای مجازی با همکاری تیم‌های تولید محتوا اجرا می‌شود.

حمیدرضا بحرینی ادامه داد: در قالب یک هفته زمان ثبت نام طرح بیش از ۴۵ گروه مختلف برای استفاده از استودیوهای صوتی و تصویری هشتگانه نیتک اعلام آمادگی کردند که پس از برگزاری جلسات مشاوره و مانیتورینگ تیم‌ها، ایده‌های ۲۲ تیم یا فرد به مرحله اجرا رسیدند.

وی ادامه داد: خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک مجموعه استودیوهای خود را در روز ۲۳ تیرماه جاری برای ضبط کلیپ‌ها، ویدئوها و برنامه‌های اینترنتی وغیره با موضوع غدیر به صورت کاملا رایگان در اختیار تیم‌های مختلف قرار داده است.

تولید ۵۰ اثر محتوای دیجیتال ویژه عید غدیر در مشهد آغاز شد

بحرینی درباره قالب‌های محتوای تولید شده در طرح گفت: محتواهای تولیدی در قالب ویدئوهای داستانی، سرود، شعرخوانی، نمایش عروسکی، مدیحه سرایی، ولاگ و نمایش‌های فردی و گروهی و همچنین فایل‌های صوتی داستان‌های رادیویی و پادکست بوده است.

وی با تقدیر از افرادی که برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: ۱۶ فیلمبردار و تدوینگر، ۵ صدابردار، ۲ نفر کارگردان و ۲ ناظر کیفی برای نذر فرهنگی تولید محتوی دیجیتال مشارکت دارند.

خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک بزرگترین پارک تولید محتوای کشور است که با ظرفیت ۸ استودیوی صوتی و تصویری از سال گذشته فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha