۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84821428
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور دلالان خرید در مزارع گندم کردستان صحت ندارد

سنندج-ایرنا- مسوول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: هیچ گونه گزارشی مبنی بر حضور دلالان گندم در مزارع گندم استان برای خرید گندم از گندمکاران با نرخ بیشتر از نرخ خرید تضمینی توسط دولت، گزارش نشده و این موضوع به طور جدی تکذیب می شود.

مهدی فتحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر خرید گندم توسط دلالان و قاچاقچیان گندم تاکنون هیچ گونه گزارشی در این خصوص از دستگاه های انتظامی و سایر مراجع رسمی ارائه نشده و به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد.

مهدی فتحی با بیان اینکه خروج گندم به عنوان یک محصول استراتژیک ممنوع و قاچاق است، اضافه کرد: آغاز خرید تضمینی گندم و تحویل گیری آن از کشاورزان تا پایان روز ۲۲تیر ماه  ۱۷۴ هزار و ۹۴۷ تن گندم از کشاورزان خریداری و تحویل مراکز ذخیره سازی استان شده است.

وی افزود: این میزان نسبت به زمان مشابه سال قبل مقدار ۵۴ هزار و ۸۴۱ تن معادل ۴۶درصد افزایش یافته است و گندمکاران فهیم و زحمتکش استان انگیزه و همکاری لازم را در تحویل محصول خود به دولت ومراکز خرید استان  داشته اند.

مسوول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه براساس دستور وزیر جهاد کشاورزی بهای خرید تضمینی گندم در هفته جاری پرداخت می شود، گفت : شهروندان به منظور پیشگیری از بروز شایعه و برای دریافت اطلاعات درست، اخبار را تنها از مراجع رسمی و معتبر، رصد و پیگیری و از انتشار اخبار بدون منبع پرهیز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha