بیش از ۱۴۰۰ نفر در کرمانشاه مشکلات خود را با نماینده فراجا در میان گذاشتند

کرمانشاه - ایرنا - نماینده تام الاختیار فرماندهی انتظامی کل کشور با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت پلیس در کرمانشاه و در حاشیه سفر رییس جمهور گفت: در مدت ۲ روزی که این میز مستقر بود یک هزار و ۴۵۲ نفر اعم از اقشار مختلف مردم و کارکنان شاغل و بازنشسته مشکلات و درخواست های خود را مطرح کردند.

سرهنگ «رحیم ثنائی» روز جمعه و در در پایان سفر ۲ روزه خود به کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیشترین تقاضا برای دریافت تسهیلات با ۹۵۷ مورد بوده که از سوی کارکنان شاغل و بازنشسته و همچنین مردم مطرح شد.

وی افزود: استخدام و تغییر وضعیت شغلی با ۱۴۵ مورد و انتقالی کارکنان پایور و وظیفه با ۷۹ مورد در رده های دوم و سوم فراوانی درخواست های کارکنان و مردم قرار داشته است.

سرهنگ سنائی تصریح کرد: رفع خودروهایی که در توقیف و در پارکینگ به سر می برند، دستگیری متهمان و سارقان متواری، بخشش اضافه خدمت و رفع مشکلات وظیفه عمومی از دیگر درخواست های مطرح شده توسط مردم بود.

نماینده تام الاختیار فرماندهی کل انتظامی جمهوری  اسلامی یادآوری کرد: میز خدمت پلیس در راستای کاهش فاصله میان مردم و مدیران ارشد انتظامی کشور برپا شده و در سریعترین زمان ممکن به درخواست‌ها و مشکلات مردم و کارکنان پاسخ داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کار با هدف رسیدگی سریع، جامع و کامل به مشکلات مردم و همچنین کارکنان انتظامی انجام می گیرد و خوشبختانه تاکنون هم نتایج بسیار خوبی همراه داشته است، افزود: در خواست های مردم و کارکنان ابتدا در سیستم ثبت و سپس پیامک آن به افراد ملاقات کننده ارسال می شود.

سرهنگ سنائی با اشاره به اینکه سعی می شود تا پاسخ درخواست ها و مشکلات مردم در سریعترین زمان ممکن داده شود، افزود: تلاش شده تا در ظرف مدت یک هفته پاسخ مناسب به افراد درخواست کننده داده شود.

بیش از ۱۴۰۰ نفر در کرمانشاه مشکلات خود را با نماینده فراجا در میان گذاشتند

این مقام انتظامی همچنین به رضایتمندی مردم برپایی میز خدمت اشاره و با بیان اینکه این رضایتمندی برای پلیس باعث افتخار است، گفت: خوشبختانه پس از برپایی میز خدمت توسط پلیس، عموم شهروندان رضایتمندی بسیار خوبی از رسیدگی به مشکلاتشان داشته اند، کما اینکه پلیس هم هدفی جز خدمت به مردم و جلب رضایت آن ها به عنوان پشتوانه اصلی فراجا ندارد و خود را خادم آن ها می داند.

وی برپایی میزخدمت و راه اندازی سامانه ۱۴۷ را به منظور کم کردن فاصله میان مردم و مدیران و مسئولان انتظامی دانست و گفت: شهروندان از این طریق می توانند به راحتی مسائل ، مشکلات و درخواست ها خود را به گوش عالیترین مقامات انتظامی کشور برسانند و قطعا پاسخ مناسب را هم دریافت می کنند.

سرهنگ ثنائی در پایان و با تاکید بر اینکه پلیس همواره در کنار مردم حضور داشته و برای جلب رضایت آن ها تلاش کرده است، گفت: در عین حال مسئولان فراجا رسیدگی به وضعیت همکاران خود و ارتقاء سطح معیشت آن ها را نیز مدنظر داشته و تلاش می کنند شان و جایگاه آن ها حفظ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha