امام‌جمعه یزد: دولت برای تامین آب مردم این استان  اقدام کند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: دولت برای تامین آب مورد نیاز مردم که در اولویت است پیگیری لازم را تا حصول نتیجه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: در این خصوص توسط مسئولان و استانداری اقداماتی شده و باید با همراهی و پیگیری دولت شاهد تامین آب مورد نیاز مردم باشیم .

وی با قدردانی از فعالیت‌های دولت سیزدهم که به صورت جدی و میدانی با روحیه جهادی و انقلابی به دنبال حل مشکلات کشور است ادامه داد: سرعت بخشیدن به تامین آب مردم یزد جزو مطالبات مهم است که امیدواریم هرچه سریع‌تر محقق شود.

امام‌جمعه یزد به اهمیت برنامه‌ریزی برای خودکفایی در بخش‌های مختلف به خصوص در کشاورزی اشاره کرد و گفت: دولت با همراهی مدیران دلسوز و مردم برای رسیدن به خودکفایی بیش از گذشته تلاش کند.

ناصری با بیان اینکه برخی رسانه‌های گروهی مرتب در تحلیل‌های خود علت برخی وجود مشکلات کشور را نداشتن ارتباط با آمریکا می‌دانند پاسخ داد: هم‌اکنون خیلی از کشورها مثل ترکیه، عربستان و امارات با وجودی که دارای ارتباط هستند دارای مشکلات مختلف هستند.

ناصری بیان کرد: آمریکا بارها بدعهدی خود را علیه ملت و کشور ما به خصوص در جریان موضوع هسته‌ای و برجام و همچنین تحریم‌ها و تهدیدها نشان داده و ارتباط با او هیچ سودی به حال کشور ندارد.

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمنان و آمریکایی‌ها در منطقه و در سطح دنیا فقط تضعیف ارزش‌ها و فرهنگ‌ها و حفظ منافع خود و رژیم غاصب صهیونیستی است .

امام‌جمعه یزد بیان کرد: راه عزت و عظمت ملت ایران و کشور تنها در گرو تکیه به دین، ارزش‌ها ، استفاده از نیروهای داخل کشور و وحدت، ولایتمداری و حفظ روحیه ایثار و مقاومت است .

ناصری به پیام مقام معظم رهبری خطاب به حجاج بیت‌الله‌الحرام اشاره کرد و گفت: معنویت، مقاومت ،بصیرت و وحدت امت اسلام مقابل دشمنان جزو ابعاد اصلی این پیام بود و باید همه در مسیر تحقق آن اقدام کنند.

وی به اهمیت واقعه تاریخ ساز غدیرخم و دهه امامت و ولایت اشاره کرد و برگزاری جشن‌های مناسب را با حضور آحاد مردم و جوانان در فضایی معنوی در سطح استان خواستار شد.

               

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha