۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84822029
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت میامی: مسوولان مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند

شاهرود - ایرنا - امام جمعه موقت میامی گفت: مسوولان دولت سیزدهم باید مدیریت جهادی و انقلابی به منظور تحقق اهداف را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آل علی در خطبه‌های نماز جمعه میامی این هفته در مسجد جامع این شهر، افزود: شعار دولت سیزدهم بر اراده ملت و حاصل این اراده تفکر جهادی است.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های دولت سیزدهم  روحیه جهادی و انقلابی مدیران است که اگر با رویکرد جهادی همراه شود مشکلات حل خواهد شد، ابراز داشت: باید اداره‌ها به مکان حل مشکلات شهروندان تبدیل شود و همه برای خدمت هر چه بیشتر تلاش کنند.
آل علی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید وابسته به ساعت کاری باشند، اظهار داشت: همه باید برای خدمت به مردم و حل مشکلات آنان پاسخگو باشیم.
امام جمعه موقت میامی به سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: رزمندگان و مسوولان نسبت به پذیرش قطعنامه و تبیین آن برای نسل جوان و نوجوان تلاش کنند.
وی به روز بهزیستی و تأمین اجتماعی اشاره کرد و ابراز داشت: بهزیستی منبع بهتر زیستن مردم است، کارکنان در این مجموعه با خدمت به خلق و همنوعان بالاترین خدمت را انجام می‌دهند.
آل علی با بیان اینکه کار اصلی تأمین اجتماعی توزیع ثروت و عدالت در بین اقشار مختلف مردم است، افزود: تلاش این نهاد برای خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم مایه امید و دلگرمی است.
امام جمعه موقت میامی با اشاره به سالروز فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل شورای نگهبان، تصریح کرد: نظارت بر قانون‌گذاری، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات از وظایف مهم این شوراست و کسانی که توهین و افترا به این نهاد انقلابی وارد می‌کنند بدانند که خواسته یا ناخواسته به استکبار خدمت می‌کنند.
آل علی ادامه داد: نهاد شورای نگهبان یکی از مهم‌ترین نهادهای تاثیرگذار حکومتی و دارای جایگاه ویژه‌ای است.
وی در آستانه هفته نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات شایسته پلیس در سنگر تامین نظم و امنیت جامعه، افزود: با تلاش هوشمندانه و متعهدانه فضای امنی بر جامعه حاکم است.
امام جمعه موقت میامی تصریح کرد: نیروی پرافتخار انتظامی کشور خدمتگذار مردم است و باید اقتدار این نیرو حفظ شود.
برپایی میز خدمت توسط دفتر شورای نگهبان شهرستان از دیگر برنامه‌های نمازجمعه این هفته در میامی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha