۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84822536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملوان بندرانزلی سومین بازیکن جدید خود را جذب کرد

رشت - ایرنا - مهدی خلج هافبک هجومی تیم فوتبال شهرداری همدان با عقد قرارداد ۲ ساله به جمع بازیکنان ملوان بندرانزلی پیوست تا این تیم سومین بازیکن جدید خود را برای راهیابی به لیگ برتر جذب کند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، میثم شاهین مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندر انزلی با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: این بازیکن با هدف تقویت خط حمله ملوان برای فصل آتی لیگ برتر جذب شده است.  

مهدی خلج به غیر از حضور در تیم شهرداری همدان، سابقه بازی در تیم آرمان گهر سیرجان را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

پس از قهرمانی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در لیگ دسته اول کشور و صعود این تیم به لیگ برتر، مسئولان این باشگاه با کادرفنی فصل گذضته تیم خود به توافق رسیده و پس از مشخص شدن وضعیت کادرفنی و حضور مجدد مازیار زارع سرمربی ملوان در نیمکت سپیدپوشان بندرانزلی، این تیم وارد بازار نقل و انتقالات شد.

با این حال تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نخست با اکثر بازیکنان فصل گذشته خود به توافق رسید و پس از آن نیز بنا به پیشناد کادرفنی ، مبادرت به جذب بازیکنان جدید کرد که تاکنون نیز سه بازیکن از تیمهای فجر سپاسی شیراز، صنعت نفت آبادان و شهرداری همدان به تیم ملوان پیوستند.

محمود مطلق زاده هافبک فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با توافق با مسئولان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به این تیم پیوست تا این بازیکن در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر، با پیراهن ملوان در میادین فوتبال حاضر شود.

مطلق‌زاده بازیکن فصل گذشته صنعت نفت آبادان که به تیم ملوان پیوسته ، سابقه بازی در تیمهای فولاد خوزستان ، گل ریحان البرز و خونه به خونه مازندران را نیز، در کارنامه ورزشی خود دارد.   

همچنین ایمان صادقی دروازبان فصل گذشته تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز که به همراه تیمش در رقابتهای لیگ برتر حضور داشت و سرانجام به لیگ دسته اول سقوط کرد، با ملوانان به توافق رسید تا این دروازبان دوباره در رقابتهای لیگ برتر حضور داشته باشد.

ایمان صادقی که پیش از این نیز سابقه حضور در تیم ملوان را در کارنامه ورزشی خود دارد، به جز بازی در تیم فجر سپاسی شیراز، در تیمهای سپیدرود رشت، داماش گیلان، شاهین بوشهر ، پرسپولیس تهران و خونه به خونه مازندران نیز حضور داشت.

به جز این ۲ بازیکن قبلی که حدود یک هفته پیش به تیم ، مسئولان باشگاه ملوان بندرانزلی با نیز به توافق رسیدند و با این بازیکن قرارداد ۲ ساله امضا کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha