مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز: غدیر خم مظهر وحدت مسلمانان است

کرج - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه عید غدیر خم درسده های اخیر مورد غفلت قرار گرفته است ، گفت: این عید بزرگ، مظهر وحدت مسلمانان بوده و با اقدامات صورت گرفته امروز گفتمان غدیر رونق گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام« مهدی ولایی برحق» روز شنبه در نشستی با خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم  افزود: طی سال های اخیر ظرفیت شناساندن غدیر افزایش یافته چرا که معتقدیم با احیای غدیر می توان علاوه بر اتحاد و اخوت هر چه بیشتر بین مسلمانان، فرهنگ همیاری و اجتماعی را در جامعه ایرانی اسلامی ارتقا دهیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های عید سعید غدیر خم در البرز اظهار داشت: بر همین اساس ۱۵ عنوان برنامه با همکاری هیات ها و نهادهای هم سو طراحی که البته بسیاری از کارها به صورت مشارکتی انجام می شود.

ولایی بر حق اظهار داشت: توزیع ۵۰۰ هزار پرس در قالب اطعام علوی توسط هیات های مذهبی، ایستگاه ها و گروه های جهادی، فضا سازی شهری، اجرای طرح هایی از جمله هر خانه یک پرچم و برگزاری جشن نگین ولایت که در این راستا یک هزار جشن انجام می شود از دیگر برنامه هایی است که به همین مناسبت در استان اجرایی می شوند.

وی اجرای طرح مواسات علوی را از دیگر برنامه ها عنوان و تصریح کرد: با وجود کاهش یافتن کرونا اما همچنان این طرح که در قالب آن بسته های معیشتی توسط گروه های جهادی به نیازمندان اهدا می شود اجرایی خواهد شد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی البرز خاطر نشان کرد:  نغمه‌های علوی از دیگر برنامه ها است که در قالب آن تولیدات رسانه‌ای این اداره‌کل، مجموعه‌ها و کانون‌های همسو درخصوص عید غدیر خم توزیع خواهد شد.

ولایی بر حق برگزاری ۵۰۰ موکب در قالب ایستگاه های علوی را از دیگر برنامه ها به مناسبت عید سعید غدیر خم در البرز عنوان کرد و گفت:دیدار با سادات برنامه دیگری است که در این قالب ۱۰۰ تجمع سادات به صورت منطقه‌ای و ۱۰ تجمع بزرگ سادات در مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سه تجمع در کرج برگزار می‌شود بیان داشت: نخستین تجمع در بلوار امامزاده حسن (ع) تا مصلی در صبح عید غدیر، تجمع دوم در خیابان رجایی‌شهر در صبح غدیر و سومین تجمع در شب عید غدیر در امامزاده محمد (ع) کرج برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha