۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84823020
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار : پروژه های بیمارستانی البرز به زودی بهره برداری می شوند

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به اقدامات انجام صورت گرفته برای توسعه خدمات درمانی استان گفت: پروژه های بیمارستانی استان به زودی بهره برداری می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی روز شنبه در نشست بررسی موانع پیشرفت و تکمیل پروژه های بیمارستانی استان البرز ضمن بررسی پروژه های بیمارستان فردیس و تعیین ضرب الاجل برای پیمانکار، افزود: تاکنون با همراهی فرماندار و شهردار فردیس و مدیران مربوطه نهایت همراهی را داشته ایم و انتظار می رود که پیمانکار با جدیت بیشتری تعهدات خود را اجرایی کند.
وی در خصوص پروژه بیمارستان کمالشهر، بیان داشت: از شهرداری و شورای اسلامی شهر کمالشهر این انتظار وجود دارد که تا زمان تخصیص اعتبار از محل سفر رییس جمهور به استان البرز تا جای ممکن نسبت به پیشبرد امور و همکاری با پیمانکار اقدام کنند.
عبداللهی افزود: بیمارستان کمالشهر مورد توجه ویژه رییس جمهور است و با توجه به نیاز منطقه و مطالبه مردم باید در زمان مقرر تکمیل شود.
استاندار البرز گفت: بیمارستان به آفرین نیز با همت بخش خصوصی در شرف تکمیل و بهره برداری است و بخش کوچکی از امور آن باقی مانده که باید با توجه شهرداری فردیس، حل شود.
وی افزود: بیمارستان خصوصی آرام در کرج نیز در مراحل پایانی قرار دارد و ظرف روزهای آینده بهره برداری می شود.

البرز سه هزار و ۶۴ تخت بیمارستانی دارد که نسبت به میانگین کشوری خیلی کمتر است که باید به شاخص ۱.۷درصد افزایش یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha