۵۲میلیارد تومان کمک مومنانه ویژه عید غدیر در مازندران

ساری - ایرنا - توزیع ۵۲ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه در قالب بسته‌های معیشتی ، جهیزیه و بسته‌های نوشت افزار همزمان آغاز دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم در مازندران آغاز شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران ، این کمک ها با همکاری سپاه کربلا مازندران ، بنیاد مسنضعفان ، ستاد اجرایی فرمان امام و خیرین تهیه شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران روز شنبه در مراسم آغاز توزیع این کمک های در حال توزیع را شامل ۱۰۰ هزار بسته معیشتی به همراه ۵۰ سری جهیزیه و ۴۰۰ بسته نوشت افزار اعلام کرد.

سردار احمد برسلانی ارزش این کمک را  ۵۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود که این کمک ها در میان خانواده های آسیب دیده و کم برخوردار استان توزیع می شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا به حال ۱۴۶ میلیارد تومان کمک های مومنانه نیز در حوزه های مختلف در بین جامعه هدف توزیع شده است. 

سردار برسلانی بیان داشت: همچنین از ابتدای شروع ویروس کرونا تا کنون ، قریب به یکهزار میلیارد تومان کمک های مومنانه با احسان و تعاون مردم دیار علوی ،خیرین، سازمان های اجرایی، نهاد های انقلابی و بسیج و سپاه کربلا به نیازمندان و خانواده های کم برخوردار اهدا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha