۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۹
کد خبر: 84823156
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری جشن رهایی ۲۱۰ معتاد در یکی از روستاهای فیروزآباد فارس

شیراز- ایرنا- جشن پاکی ۲۱۰ معتاد به مواد مخدر در یکی از روستای شهرستان فیروزآباد فارس که به همت هسته‌های مردمی مقابله با اعتیاد و پیگیری جمعیت احرار از دام اعتیاد رهایی یافتند برگزار شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: برای مقابله با معضل ریشه دار و فراگیر اعتیاد، پشتوانه عظیم و ظرفیت اراده و نقش آفرینی مردم نیاز است.
سید موسوی موسوی افزود: فعال سازی مردم و بکارگیری توان هسته های خودجوش آنها به شکل مستمر، فراگیر و عالمانه برای تضمین فراگیری برنامه ها باید مورد توجه قرار گیرد و برای تضمین استمرار فعالیت ها، کارها به معنای واقعی باید به مردم واگذار شود.
وی ادامه داد: برای تضمین عالمانه بودن چنین فعالیت‌هایی لازم است که دوره‌های مهارت آموزی و توانمندسازی برگزار شود و پشتیبانی‌های محتوای نیز صورت گیرد.
او اظهار داشت: جمعیت احرار به عنوان گروه‌های مردمی تخصصی و محل محور با شناسایی افراد دغدغه‌مند خودجوش محلی، آموزش و توانمندسازی آنان در محلات هدف در پنج حوزه پیشگیری، درمان، صیانت، اقدام یا مقابله و مطالبه با تمرکز خاص بر عرصه پیشگیری کار مقابله با اعتیاد به مواد مخدر را دنبال می کنند.
 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: بر این اساس، طرح فعال سازی گروه‌های مردمی با نام جمعیت احرار توسط معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس در چند محله این استان اجرا شد که نتایج بسیار خوب و قابل قبولی را در بازه زمانی کم شاهد بودیم و این کار هم اینک نیز با قوت ادامه دارد.

شهرستان فیروز آباد در فاصله ۱۱۲ کیلومتری جنوب غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha