اداره پزشکی قانونی در تمام شهرستان های کردستان دایر است

سنندج- ایرنا- مدیرکل پزشکی قانونی کردستان گفت: با راه اندازی اداره پزشکی قانونی در ۲ شهرستان استان، اکنون تمامی مراکز شهرستان‌های کردستان دارای اداره پزشکی قانونی است.

دکتر بهتاش خانی‌آباد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اداره پزشکی قانونی شهرستان های دهگلان و سروآباد جدیدترین اداراتی هستند که با پیگیری‌های اداره کل و همکاری مسئولان استان راه‌اندازی شدند.

به گفته وی استان کردستان اولین استان کشور است که اداره پزشکی قانونی در تمام شهرستان های آن راه اندازی شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان جذب و آموزش بیش از هشت پزشک در سال گذشته را موجب افزایش پزشک در مراکز برای ارائه خدمت دانست و افزود: همچنین شاهد کاهش زمان صدور گواهی ها همزمان با ارتقاء کیفیت فنی و علمی در جهت کاهش اطاله دادرسی پرونده های قضایی هستیم.

خانی آباد یادآور شد: اعتبار مالی برای تکمیل و راه اندازی پروژه در دست ساخت پزشکی قانونی سنندج جذب شده است.

وی با بیان اینکه شبکه اتوماسیون داخلی راه‌اندازی شده است اضافه کرد: تفاهم نامه های علمی و تحقیقاتی نیز با مراکز دانشگاهی بسته شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان تاکید کرد: از توان و ظرفیت علمی و بومی استان در استفاده از پروژه های آزمایشگاهی استفاده شده است.

خانی آباد انتقال سالن تشریح سنندج از مرکز شهر سنندج به آرامستان بهشت محمدی و کاهش ازدحام در این نقطه از شهر را یکی دیگر از دستاوردهای پزشکی قانونی کردستان بیان کرد.

موفقیت‌هایی که حاصل شد موجب شده که در ارزیابی اخیر مدیران برتر قوه قضاییه مدیرکل پزشکی قانونی کردستان به عنوان مدیر برتر سازمان‌های تابعه این قوه معرفی شود.

در فرآیند انتخاب مدیران نمونه، ۲ برابر ظرفیت افراد به معاونت راهبردی قوه قضاییه معرفی شده بودند و با تشکیل کارگروهی با عضویت «معاونت اول، معاونت راهبردی، دادسرای انتظامی قضات و مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه» پس از بررسی فعالیت های تحولی افراد، مدیران نمونه انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha