۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۸:۰۱
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84823434
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بخش فلارد چهارمحال و بختیاری به شهرستان ارتقا یافت

شهرکرد- ایرنا-نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش فلارد به‌عنوان یازدهمین شهرستان چهارمحال و بختیاری به شهرستان ارتقا پیدا کرد.

حسین بامیری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: با موافقت هیات دولت، بخش فلارد با مرکزیت شهر مالخلیفه از شهرستان لردگان انتزاع و به یک شهرستان مستقل ارتقا داده شد.

وی افزود: ارتقای بخش فلارد به شهرستان از مطالبه‌های مهم و اصلی مردم این منطقه بود که با پیگیری‌های انجام گرفته در ۲ سال گذشته محقق شد.

بامیری تصریح کرد: صبوری مردم و تلاش‌های رییس‌جمهور، معاون اول رییس‌جمهور، معاون اجرایی رییس‌جمهور، معاون پارلمانی رییس‌جمهور و وزیر کشور برای ارتقای بخش فلارد به شهرستان قابل قدردانی است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری نیز از اضافه شدن یک شهرستان به مجموع ۱۰ شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: پس از ابلاغ مصوبه هیات دولت در خصوص تاسیس شهرستان جدید فلارد، اقدامات لازم برای استقرار فرمانداری صورت می‌گیرد.

حسین کاووسی در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از اضافه شدن یک شهرستان به شهرستان‌های استان خبر داد و اظهار کرد: شهرستان فلارد با ۳۳ هزار نفر جمعیت به‌تازگی در جلسه هیات دولت مصوبه خود را اخذ کرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: تاسیس شهرستان‌ها نیاز به مصوبه هیات دولت و تشکیل استان جدید نیاز به مصوبه مجلس شورای اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه پس از ابلاغ مصوبه هیات دولت در خصوص تاسیس شهرستان جدید فلارد، اقدامات لازم برای استقرار فرمانداری صورت می‌گیرد، توضیح داد: سپس با درخواست فرماندار و قوانین ادارات تابعه، استقرار ادارات شهرستانی با اولویت مستقر می‌شود.

کاووسی در پایان گفت: اضافه شدن یک شهرستان به شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری را خدمت مردم تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم مردم فلارد طعم خدمت را با ایجاد فرمانداری بچشند.

به گزارش ایرنا، اکنون چهارمحال و بختیاری دارای ۱۱ شهرستان شده است که جمعیتی حدود یک میلیون نفر در این استان ساکن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha