۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی کشف شد
عکس تزیینی است

ارومیه - ایرنا - فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی سردشت کشف و ضبط شد.

سردار یحیی حسین‌خانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای طرح کنترل نوار مرز و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق و تردد غیر مجاز، مرزبانان هنگ مرزی سردشت با اجرای کمین هدفمند و منسجم موفق به سد راه قاچاقچیان شدند.

وی اضافه کرد: قاچاقچیان که از حضور مرزبانان غافلگیر شده بودند، عرصه را بر خود تنگ دیده و با جاگذاشتن محموله های خود و با استفاده از کوهستانی بودن منطقه، از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: مرزبانان در بررسی از کالاهای جا مانده از قاچاقچیان، ۱۱۰ هزار نخ سیگار، یک دستگاه دوچرخه، ۵۴۰ عدد لیوان شیشه‌ای و ۶ دستگاه بخور برقی قاچاق را به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کشف کردند.

سردار حسین‌خانی ادامه داد: مرزبانی برای مقابله با قاچاق کالا و انسداد مرز عزم راسخ داشته و با استقرار تیم‌های پایش و خدمت شبانه روزی مرزبانان مستقر در نقاط صفر مرزی، تمام توان خود را برای مقابله با ورود و خروج کالای ممنوعه از مبادی غیررسمی به کار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، آذربایجان‌غربی ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha