۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84823874
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ طرح به مناسبت هفته بهزیستی در اردبیل افتتاح شد

اردبیل- ایرنا- ۱۳ طرح و برنامه به مناسبت هفته بهزیستی در اردبیل روز یکشنبه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان این استان رونمایی و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل بهزیستی اردبیل در این آیین گفت: ۳۳ واحد مسکن مددجویی، طرح تامین مالی خرد، طرح همیاران زنان سرپرست خانوار، کمپ ترک اعتیاد، مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و کودک و نوجوان، برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان ( مانا) و برنامه مشارکت اجتماعی بانوان از جمله طرح‌هایی است که رونمایی و افتتاح شد.

حامد رضایی افزود: جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی، طرح توسعه کارگاه‌های حمایتی روزانه، سرای سالمندان، خانه بیماران روانی مزمن، افتتاح مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان و مرکز حمایتی و آموزشی معلولان ذهنی در کنار برپایی میزهای خدمت در محلات و روستای هدف از جمله دیگر طرح‌ها و برنامه‌های هفته بهزیستی در استان اردبیل است.

وی با اشاره به شعار هفته بهزیستی ۱۴۰۱ با عنوان "شروعی دوباره برای بهتر زیستن" بیان کرد: امسال هفته بهزیستی با دهه امامت و ولایت تقارن یافته است و خرسندیم که شعار این مناسبت همسو با اهداف سازمان و برنامه‌های آتی پیش‌رو قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل نیز در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های دست اندرکاران بهزیستی گفت: امید می‌رود شروع هفته بهزیستی که مزین به شعار "شروعی دوباره برای بهتر زیستن " است، نویدبخش آغازی خوب و پربرکت برای افراد جامعه هدف باشد.

رضوان باقلاچی بیان کرد: این امید آفرینی و تولید شور و نشاط در جامعه باید به نحوی برنامه‌ریزی شود تا ولی نعمتان جامعه آن را در زندگی خود احساس کنند و باری از دغدغه‌هایشان کم شود.

وی امیدآفرینی برای ادامه حیات، تلاش برای احیای زندگی سالم و تربیت نسل‌ موفق را از ضروریات جامعه امروز به ویژه تلاشگران سازمان‌های حمایتی بهزیستی برشمرد و اضافه کرد: به طور قطع توجهات الهی شامل حال کسانی خواهد شد که بیشترین توجه را به درماندگان و محرومان جامعه نمایند و در نهایت هم این اقدامات به رضایت الهی و دستیابی به سعادت دنیا و آخرت منجر خواهد شد.

در مجموع ۶۷ هزار و ۷۲۴ نفر مددجو در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و در حال حاضر از ۳۶ هزار و ۸۴۸ پرونده موجود در بهزیستی این استان حدود ۱۳هزار و ۱۹۹پرونده در حوزه اجتماعی و ۲۳ هزار و ۶۴۹ پرونده مربوط به حوزه توانبخشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha