ایران میزبان رقابت‌های بین المللی اسکی معلولان شد

مشهد- ایرنا- رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: میزبانی برگزاری یک رشته مسابقات بین المللی اسکی معلولان طی زمستان امسال در ایران قطعی شده است.

سیدمحمدشروین اسبقیان روز یکشنبه در حاشیه تجلیل از مدال‌آوران پاراالمپیکی کشور در مشهد در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: به تازگی نمایندگانی از فدراسیون جهانی معلولان به ایران سفر کرده و در گفتگوهایی با مسوولان ورزش، با برپایی مسابقات بین المللی اسکی در ایران موافقت کرده اند.

وی گفت: این رقابتها در فصل زمستان برگزار می شود اما پس از انجام برنامه ریزی لازم، مکان و زمان دقیق این مسابقات بین المللی و سطح جهانی یا قاره ای این رقابتها تعیین و سپس اطلاع رسانی خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان نیز در آیین تجلیل از مدال آوران پاراالمپیکی کشورمان در مشهد، بدون ذکر جزئیات از توافق با یک هیات ورزشی خارجی برای برگزاری رقابتهای بین المللی معلولان در ایران خبر داد و گفت: میزبانی رقابتهای یاد شده در ایران می تواند موجب ارتقا و اعتلای ورزش ایران و ورزش جانبازان و معلولان کشورمان شود.

۱۰۰ ورزشکار مدال‌آور پارالمپیکی کشورمان از ادوار مختلف به همراه خانواده‌هایشان در این آیین حضور داشتند. این قهرمانان بین‌المللی به مدت چهار روز در مشهد مهمان کمیته بین‌المللی پارالمپیک بودند که فردا به شهرهای خود باز می‌گردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha