تربیت دانش آموزان براساس آموزه‌های دینی ضروری است

ارومیه - ایرنا - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تربیت دانش آموزان براساس آموزه های دین مبین اسلام و در تراز انقلاب اسلامی امری بسیار ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان خوی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از دوره تخصصی یاوران ولایت و نمایشگاه توانمندی های بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دانش آموزان امید نسل آینده هستند و باید تربیت این نیروهای انسانی براساس آرمان های انقلاب باشد.

وی ادامه داد: دانش آموزان نقش بی نظیری در دفاع مقدس داشتند و این نقش بصورت عمیق و مطلوب در بیانیه گام دوم انقلاب متبلور است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: مسوولان باید به این نسل پاک بهای بیشتری داده و زمینه های توسعه یافتگی استان را با نگاه به ظرفیت های دانش آموزی برنامه ریزی کنند.

سردار شهسواری ادامه داد: آموزش و پرورش لازم است برای تربیت نسل جدید بیش از گذشته تلاش کند چرا که یک نسل ولایت مدار و انقلابی در سنگرهای تعلیم و تربیت پرورش پیدا می کند.

به گزارش ایرنا، در این دوره که به مدت چهار روز در پادگان آموزشی حر شهرستان خوی برگزار شد ۱۸۰ نفر از مسوولان بسیج دانش آموزی واحدهای پیشگام مدارس آذربایجان غربی دوره های مدیریتی و فرماندهی را زیر نظر مربیان فرا گرفتند.

برپایی نمایشگاه توانمندی ها و اختراعات دانش آموزان بسیجی از برنامه های جنبی این دوره بود؛ در این نمایشگاه اختراعات و ابداعات دانش آموزان بسیجی استان در ۱۰ غرفه در زمینه های مختلف به نمایش گذاشته شده است .

در این مراسم با اهدای لوح از فرماندهان پیشگام بسیج دانش آموزی استان تجلیل شد؛ اجرای برنامه های مختلف فرهنگی از دیگر بخشهای این دوره بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha