۳۰ نفر در کارگاه تولید پوشاک به همت بسیج و خیرین شیراز مشغول به کار شدند
عکس تزئینی است

شیراز-ایرنا-  کارگاه تولید پوشاک با اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای ۳۰ نفر از جمله زنان سرپرست خانواده  با اعتبار ۶ میلیارد ریالی با کمک سپاه فجر فارس و خیرین راه‌اندازی شد.

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در حاشیه آیین راه‌اندازی این کارگاه اعلام کرد: این طرح اشتغالزایی که با تلاش و پیگیری بسیجیان به ثمر رسیده است می تواند یک نمونه و الگوی شاخص برای سایر محلات کلانشهر شیراز باشد.

سرهنگ پاسدار قاسم علیپور گفت: با راه اندازی این کارگاه به عنوان شصت و چهارمین کارگاه اشتغالزایی در استان فارس،  بسیج پیشتاز این عرصه است.

وی اظهار داشت: این طرح اشتغالزایی  با محوریت مرکز خیریه، پایگاه مقاومت بسیج و تلاش بسیجیان در محله احمد آباد شیراز راه اندازی شده و نشان‌دهنده نقش آفرینی فعال بسیج و پیشتازی بسیجیان در عرصه اشتغالزایی است.

وی اضافه کرد : سپاه فجر و بسیج فارس طی سال های اخیر تمهیدات ویژه ای در راستای اشتغالزایی و حمایت از کالای ایرانی و کارآفرینان اجرایی کرده اند و در سال جاری نیز این روند با قوت ادامه خواهد داشت.

علیپور با تاکید بر اهمیت توجه و حمایت همه جانبه از نخبگان و طرح های علمی، گفت: سپاه فجر در حوزه حمایت از شرکت های دانش بنیان و نخبگان استان فارس نیز برنامه های متنوعی در سال جاری با هدف اشتغالزایی و توسعه علم و فناوری در دست اجرا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha