۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۳
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 84824432
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویداد دختران حاج قاسم گامی نو در طلیعه گام دوم انقلاب است

گرگان_ ایرنا_ رییس سازمان مدارس صدرا کشور گفت: رویداد دختران حاج قاسم گامی نو در طلیعه گام دوم انقلاب برای فعالیت دختران است.

 به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حامد تقدیری روز یکشنبه در رویداد ملی دختران حاج قاسم در اردوگاه شیرآبادخان ببین افزود : نوجوان و جوان هایی که گام اول انقلاب اسلامی را رشد دادند در گام دوم نیز با  قوت این کار را انجام می دهند و در این دوره هم پیمان شده اند که کنشگر نظام شده و اثرگذار باشند.

وی اظهار داشت: تقویت و حمایت از دانش آموزان موثر و نخبه و راهبری و حضور میدانی آنان در محلات و شهرهای گلستان از اهداف این رویداد بوده تا دانش آموزان نخبه گلستان در کنار سایر دانش آموزان نخبه بتوانند به این هدف دست یابند.  

وی بیان کرد: رویداد دختران حاج قاسم در گلستان با حضور ۱۳ شهرستان  و ۲۰۰ دختر نخبه برگزار شد و این دختران وارد عرصه جهاد تبیین شدند و دست به دست هم خواهند داد و تلاش خواهند کرد تا گام دوم انقلاب اسلامی را بخوبی رقم بزنند.

رییس سازمان مدارس صدرا کشور گفت: این طرح در راستای تقویت و حمایت و توانمندسازی دانش آموزان فعال و اثرگذار است و تلاش می‌شود با آموزش مهارتی‌ها، فعالیت اجتماعی و فرهنگی دختران دغدغه‌مند را در راستای رشد و تعالی عرصه دختران و بانوان توانمند کنند.

حجت الاسلام تقدیری افزود: دختران رویداد حاج قاسم پرچمداران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کشور هستند.

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی خدمات بسیاری به انقلاب اسلامی و مردم در طول ۴۰ سال گذشته داشته و به دلیل اخلاص، تقوا، ولایتمداری و مردم‌داری در قلب همه مردم جای دارد.

وی با  اشاره به ویژگی سردار سلیمانی بیان کرد : همدلی، وحدت، ولایت مداری از ویژگی های بارز سردار سلیمانی بود که امروز دختران حاج قاسم به عنوان کنشگران اجتماعی باید در سطح کشور نقش آفرینی  کنند.

مسوول رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی اداره کل سازمان تبلیغات استان گلستان هم گفت: گام دوم انقلاب اسلامی افتخار دارد دخترانی در خود جای دهد که مربیان و آینده سازان انقلاب اسلامی هستند و می توانند فرمانده میدان تعلیم و تربیت باشند.

سمیه امیری افزود: رویداد دختران حاج قاسم در مسیر رشد و تعالی دختران فرمانده و اثرگذار است و دختران نخبه و فعال استان ، آرمان های انقلاب با جان و دل پذیرفتند و با حضورشان در این دوره لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری گفتند .

وی افزود: رویداد دختران حاج قاسم یک اردوی پرنشاط کارگاهی عملیاتی بود که دانش آموزان به صورت گروهی (۱۵گروه) طرح و برنامه های فرهنگی متناسب با زیست بوم شهرستان های خود در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، معرفتی،تربیتی، فضای مجازی،سبک زندگی اسلامی و روان شناسی ، با حضور اساتید برجسته کشوری ارائه و در واقعیت و میدان عمل برنامه های خود را اجرا و بازخورد گرفتند .

گفتنی است این رویداد به مدت دو روز در اردوگاه شیر آبادخان بببین در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۵ و ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha