۳۰ تیرماه؛ آخرین فرصت پیش ثبت‌نام زیارتی اربعین در دانشگاه امیرکبیر

تهران- ایرنا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر با عنایت به نزدیکی ایام زیارتی اربعین سیدوسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پیش‌بینی اربعین پُرشور با توجه به تعطیلی ۲ ساله از دانشجویان تا ۳۰ تیرماه جاری برای این سفر پیش ثبت‌نام می‌کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، هیات رهروان شهدا به عنوان متولی کاروان اربعین دانشگاه صنعتی امیرکبیر از همه‌ مشتاقان زیارت دعوت به پیش ثبت نام کرد.

مشتاقان به این شرکت در کاروان راه بهشت می‌توانند از طریق آدرس https://heiat.aut.ac.ir اقدام به پیش ثبت نام کنند. تاریخ پیش ثبت نام اولیه تا پنج‌شنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ دارد

بر اساس اعلام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، نهایی کردن پیش ثبت نام در سایت هیات رهروان شهدا به معنای ثبت نام قطعی نخواهد بود و در صورت پُر شدن کاروان، داوطلبین بر اساس اولویت‌های تعیین شد یا تقدم نام نویسی، ثبت نهایی می شوند.

تمامی افرادی که مشتاق حضور در کاروان راه بهشت هستند باید تا پایان تیر ماه در سامانه‌ سماح ثبت نام کنند. ثبت نام نکردن در این سامانه‌ به معنای عدم پیش ثبت نام در کاروان است.

داوطلبین حتما به تاریخ گذرنامه‌ خود توجه داشته باشند. حداقل اعتبار لازم برای سفر زیارتی اربعین ۶ ماه از موعد اعزام می‌باشد.

افراد مشمول خدمت سربازی که سنوات گذشته به زیارت عتبات مشرف شده‌اند از ثبت بازگشت خود به کشور در سامانه‌ی نظام وظیفه، اطمینان حاصل کنند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، تمامی داوطلبین می‌بایست دو دوز واکسن تزریق کرده باشند. ضمنا افرادی که از دز دوم آنها بیش از ۶ ماه گذشته باید دز یادآور تزریق کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha