۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبر: 84825717
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سارقان منازل در شهرستان ری دستگیر شدند

۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبر: 84825717
سارقان منازل در شهرستان ری دستگیر شدند

شهرری- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام اعضای باند ۴ نفره سارقان منزل در محدوده خاورشهر خبر داد و گفت: متهمان به ۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز سه شنبه در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در محدوده خاورشهر بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۷خاور شهر گرفت.

وی افزود: با بازبینی دوربین های مداربسته در محل های سرقت، مشخص شد سرقت توسط ۴ سارق انجام شده است که با انجام اقدامات فنی و تخصصی و استفاده از بانک اطلاعاتی متهمان هویت و مخفیگاه سارقان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری عنوان کرد: پلیس پس از انجام هماهنگی های قضایی به مخفیگاه متهمان اعزام و در عملیاتی ضربتی و منسجم موفق به دستگیری ۳ سارق شدند که در بازدید از مخفیگاه حدود یک میلیارد ریال اموال مسروقه و طلاجات کشف شد که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد: با اعتراف متهمان مسیر تردد سارق دیگر شناسایی و در اختیار عوامل گشت قرار گرفت و متهم روز گذشته در حالی که در خیابان خاور شهر در حال تردد بود دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان به ۹ فقره سرقت از منازل محدوده خاورشهر اعتراف کردند و تاکنون ۳ مال باخته به کلانتری دعوت شدند و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

دستگیری سارقان انباری های کهریزک

جلیلیان در خبری دیگر اعلام کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت و افزایش سرقت از انباری هایی در محله کهریزک دستگیری سارق یا سارقان در دستور تیمی از ماموران کلانتری این محل قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.

وی ادامه داد: طی انجام تحقیق و بررسی های پلیسی، ماموران متوجه شدند سارق یک مرد است که پس از خروج افراد از ساختمان و باز ماندن درب اصلی، وارد ساختمان می شود.

فرمانده انتظامی شهرسان ری با بیان اینکه با رصد های صورت گرفته هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد، گفت: با اخذ مجوز قضائی، متهم در یک عملیات منسجم پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی از این مکان ۶۰قلم انواع اموال سرقتی اعم از دوچرخه، فرش، یخچال، کابل برق و جعبه آچار کشف شد.

سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد:متهم در تحقیقات اولیه به ۸ فقره بزه انتسابی و سرقت از انباری های محله کهریزک اعتراف کرد و با جانمایی محل های سرقت، مال باختگان شناسایی شدند و بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده ۹۰۰میلیون ریال محاسبه شدهاست.

این مقام انتظامی در پایان اظهار کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha