۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۶
کد خبر: 84825850
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دودقیقه | ممیزی، تکذیب، یک دروغ و شکیبایی خسرو ایران

تهران- ایرنا- پاسخ معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چرایی عدم انتشار کتاب‌های شهید بهشتی و مرحوم هاشمی، سیر نزولی مضمون ترانه‌های امروز، خسرو شکیبایی و عشق و ایمان در ایفای نقش، تکذیب لغو مجوز رسانه‌های صوت‌ و تصویر و خاطره‌ ناب همسر شهید سلامت؛ از مهمترین اخبار فرهنگی ۲۸ تیرماه ایرنا بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا؛ زندگی در عصر و زمانه مدرن و سر و کله زدن هر روزه با فراز و فرودهای زیستن در این دوره و زمانه کمتر فرصتی برای هر فرد جهت رصد مهمترین اخبار حوزه‌های مختلف اقصادی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و صد البته فرهنگ و هنر می‌گذارد.

اگر روزانه کمتر فرصت دارید تا مهمترین اخبار فرهنگی و هنری را دنبال کنید با قطار سریع‌السیر روایت تصویری و محتوایی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) همراه شوید و با ما به جهان پر خبر فرهنگ و هنر ایران و جهان با اطمینان و آرامش سفر کنید.

بسته خبری مهمترین اخبار فرهنگ و هنر سه‌شنبه (۲۸ تیرماه) را با محور پاسخ معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چرایی عدم انتشار کتاب‌های شهید بهشتی و مرحوم هاشمی، چرایی سیر نزولی مضمون ترانه‌های امروز، خسرو شکیبایی و عشق و ایمان در ایفای نقش، تکذیب لغو مجوز رسانه‌های صوت‌ و تصویر و خاطره‌ای ناب از همسر شهید سلامت با ما مرور کنید.

راوی این گزارش، امین خرمی خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha