تکمیل تقاطع کمربندی چیتگر و بلوار زیتون، بار ترافیکی شهرقدس را کاهش می‌دهد

شهرقدس - ایرنا - شهردار شهرقدس گفت:تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح کمربندی چیتگر و بلوار زیتون به عنوان یکی از اولویت‌ها با هدف کاهش بار ترافیکی ورودی شهرقدس در میدان شهید سلیمانی و تسهیل مسیر دسترسی به مرکز شهر، از سوی مدیریت شهری پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا از شهرداری شهرقدس، سعید شهلی روز چهارشنبه افزود: با توجه به اینکه کمربندی چیتگر به عنوان یکی از شریان‌های پیرامونی شهرقدس بار ترافیکی سنگینی را به دلیل تردد خودروهای عبوری به سمت غرب استان متحمل می‌شود، شاهد ترافیک سنگین در ورودی‌ اصلی شهرقدس در ابتدای بلوار شهید کلهر هستیم که با هدف رفع این مشکل، تکمیل پروژه تقاطع بلوار حجاب (زیتون) در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: تکمیل این پروژه ضمن صرفه‌جویی قابل ملاحظه در مصرف سوخت، تاثیر بسزایی در تسهیل مسیر دسترسی به مرکز شهر، همچنین کاهش زمان سفر و میزان انتشار آلاینده‌ها و خسارات ناشی از آن خواهد داشت.

شهردار قدس بیان کرد: در این پروژه، ورودی کمربندی چیتگر از سمت تهران به سمت بلوار حجاب شهرستان بازگشایی شده و زیر بار ترافیکی رفته است.

شهلی با بیان اینکه ساماندهی گره‌های ترافیکی با ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح از هدف‌گذاری‌های دارای اولویت مدیریت شهری قدس است، اظهار کرد: در همین راستا چند طرح مطالعاتی در دست بررسی و انجام است که می‌توان به تقاطع قدس در بلوار انقلاب اسلامی و ورودی سرخه‌حصار اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha