امام جمعه کرمانشاه: برای گزینش افراد باید سعه‌صدر داشته باشیم

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: برای گزینش افراد باید سعه‌صدر داشته باشیم، سعی کنیم ضمن مراقبت و مواظبت، خوب و منعطف عمل کنیم و ملاحظه مردم را داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز چهارشنبه در دیدار مسوولین گزینش نیروی انتظامی کرمانشاه بر اهمیت گزینش در انتخاب بهترین‌ها تأکید کرد و افزود: باید گزینش باشد اما همانطور که خداوند سهل گرفته مامور گزینش هم باید مراعات مردم را داشته باشد.

وی اظهار داشت: برای استخدام نسبت به هم استانی‌های اهل حق سخت گیری نشود، زیرا این افراد توحید، نبوت، امامت، معاد و عدل را قبول دارند و کلیات ما را قبول دارند، لذا برای استخدام این افراد سخت گرفته نشود، بنابراین تا آنجایی که احساس خطر و مشکل نمی کنید، این افراد را جذب کنید چون اگر بخواهید سخت بگیرید کارها مشکل خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه در خصوص اهمیت گزینش تصریح کرد: باید گاهی مواقع خودمان را هم گزینش کنیم ببینیم آیا آنطور که دیگران تصور می کنند هستیم، لذا باید مراقب خود باشیم و معیارهای که برای گزینش دیگران انتخاب می شود در مورد خودمان داشته باشیم، لذا مهم است که هفته ای یک بار گزینش در خود داشته باشیم، زیرا این جزو برنامه اخلاقی و عرفانی بزرگان است.

آیت الله علما در ادامه با تبریک ایام جاری در ماه ذیحجه گفت: تمام احکام اسلامی (احکام خمسه) برای تربیت ماست، زیرا این ها را خدا گزینش کرده و این در راستای تعالی مردم است، خداوند متعال همه ما را مدیریت کرده و همه این‌ها تدبیر شده است، لذا می بینیم از بین تمام ادیان اسلام را برای سعادت ما گزینش کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha