نمایشگاه سراسری مبلمان و تزئینات داخلی ساختمان در گناباد گشایش یافت

گناباد-ایرنا- نمایشگاه سراسری مبلمان و تزئینات داخلی ساختمان با هدف حمایت از فعالان این عرصه و عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب در زمینه مبلمان و تزئینات داخلی منزل در شهرستان گناباد گشایش یافت.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه را رونق بخشیدن به صنعت مبلمان ایران به عنوان صنعتی کارآفرین در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، آشنایی مصرف‌کنندگان با توانمندی‌های صنعت مبل و دکوراسیون داخلی کشور با هدف کاهش واردات و بسترسازی برای توسعه صادرات ذکر کرد.

هادی ایزدی افزود: نمایش آخرین تحولات فنی و علمی صنعت مبل و دکوراسیون و تزئینات داخلی ساختمان، فراهم آوردن زمینه انتقال تجربیات و ارتباط تجاری و نیز توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار در این صنعت از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه در گناباد است.

وی ادامه داد: نمایشگاه سراسری مبلمان و تزئینات داخلی ساختمان با حضور ۶۶ شرکت کننده از استانهای مختلف کشور و از جمله استانهای تهران، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی از امروز ۳۰ تیر ماه تا سوم مرداد ماه پیش رو در محل سالن ورزشی دانشگاه پیام نور گناباد در حال برگزاری است و بیشترین شرکت کنندگان را واحدهای تولیدی استان تهران تشکیل می دهند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: شرکت کنندگان آخرین تولیدات و محصولات خود را در وسعت هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار دادند.

ایزدی اضافه کرد: واحدهای صنفی و تولیدی مبلمان و تزئینات داخلی منزل گناباد به ترتیب از ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف برای شرکت در این نمایشگاه برخوردار شدند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha