۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۱
کد خبر: 84828857
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال برای عمران و آبادانی بخش مرکزی آبدانان

ایلام - ایرنا - بخشدار مرکزی آبدانان گفت: تا پایان امسال ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها و عمران و آبادانی روستاهای بخش مرکزی آبدانان هزینه می شود.

جعفر حیدری روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با صرف این میزان اعتبار که ۸۰ درصد آن از محل منابع ملی و مابقی نیز از محل اعتبارهای تملک دارایی های سرمایه ای تامین شده است، ۱۴ طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در این بخش احداث ، تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: کار اصلاح، بهسازی و آسفالت روستاهای انجیره، گنداب و هفت چشمه با حجم ۱۵ هزار متر مربع و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال انجام شده و تا پایان سالجاری کار آسفالت و بهسازی پنج روستای دیگر نیز اجرایی می شود.

بخشدار مرکزی آبدانان، بهسازی محیط روستاها ، تامین آب شرب و مرمت و نگهداری جاده های موصلاتی و دسترسی روستا را اولویت های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: امسال برای اولین بار ۱۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای مسئولیت های اجتماعی به روستاهای بخش اختصاص یافته است.

به گفته حیدری، در صورت تحقق این میزان اعتبار شبکه های آب، برق، گاز، مخابرات و فضاهای ورزشی این مناطق برای دراز مدت اصلاح وبهسازی می شوند .

بخش مرکزی شهرستان آبدانان با ۹ روستا ۹ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha