امام جمعه همدان: عملکرد مدیران متناسب با اجرای سند فرهنگی سنجیده شود

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه تدوین سند فرهنگی استان، مراحل پایانی خود را می‌گذراند و در آستانه تصویب قرار گرفته است گفت: در ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، توجه به سند فرهنگی لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی موثقی» روز پنج‌شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان همدان با اشاره به اینکه برای تدوین این سند تلاش بسیار زیادی شده است اظهار داشت: اقدامات و برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته در سند توسط خود دستگاه‌ها تدوین شده است و دستگاه‌ها باید متناسب با رویکردهای فرهنگی سراسری، برنامه‌ها را تدوین و اجرا کنند.

آیت‌الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: اگر دستگاهی در جریان اقدامات و برنامه های این سند نیست و توان اجرای آن را ندارد پیش از تصویب سند، به شورای فرهنگ عمومی استان اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر اجرای این سند اهمیت ویژه‌ای دارد، تاکید کرد: ما به یک کمیته رصد و نظارت دائمی بر این سند نیاز داریم که اجرای برنامه‌های آن را به صورت هفتگی و ماهیانه نظارت کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: برش شهرستاتی سند قرآنی استان همدان نیز آماده شده است و باید هر چه سریع‌تر به دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند مدیران دستگاه‌های مختلف را در آیین نماز جمعه ببینند، اظهار داشت: ترویج و تبلیغ نماز جمعه و همکاری با ائمه جمعه از مطالبات مردمی است.

آیت‌الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه ائمه جمعه شهرهای استان نقش موثری در پیشبرد امور فرهنگی دارند، تصریح کرد: برنامه های عید غدیر در استان همدان به خوبی برگزار شد و باید تلاش کنیم برای سال‌های آینده نیز اینچنین برنامه های با شکوهی برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha