مبارک ترین نکته ساختاری وزارت فرهنگ، راه اندازی بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌هنری امام رضا(ع) است

مشهد- ایرنا- معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شاید مبارک‌ترین نکته ساختاری و تشکیلاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از زمان تاسیس تاکنون، راه اندازی بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌ هنری امام رضا(ع) باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد هاشمی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌هنری امام رضا (ع) افزود: آموزه‌های این مجموعه باید همچنان بر مدار اثرگذاری و خدمت به آستان مقدس امام رضا (ع) باشد.

وی ادامه داد: این بنیاد بدون همکاری همه‌جانبه، برادرانه، همدلانه و متواضعانه با آستان قدس رضوی توفیقی در میدان نخواهد داشت؛ همکاری با آستان قدس رضوی مایه افتخار است و امیدواریم این همکاری قوی‌تر شود.

 معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از محمودرضا برازش مدیر سابق بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌ و هنری امام رضا(ع) که در این بنیاد ۵ سال مسئولیت داشته و حرکت‌های رو به جلو انجام داده‌ است، اظهار کرد: امروز مرتضی سعیدی‌زاده را به‌عنوان مدیرعامل جدید این بنیاد معرفی می‌کنیم که شناخت ۱۲ ساله ای از وی دارم و در حوزه اندیشه، فرهنگی، هنری و اجتماعی دارای کارنامه مشخص، قوی و سربلندی است.

وی  اضافه کرد: سعیدی زاده برآمده از جریان انقلاب و جبهه فرهنگ انقلاب در این شهر و استان است چرا که یکی از برکات دولت انقلابی اسلامی استفاده از افراد نخبه و کاربلد است.

مبارک ترین نکته ساختاری وزارت فرهنگ، راه اندازی بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌هنری امام رضا(ع) است

در این مراسم از زحمات محمودرضا برازش به عنوان مدیر سابق بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) قدردانی و مرتضی سعیدی زاده به عنوان مدیر عامل جدید بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) منصوب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha