۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۲۳:۰۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84829307
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضارب ماموران محیط زیست در دیر دستگیر شد

۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۲۳:۰۸
کد خبر: 84829307
ضارب ماموران محیط زیست در دیر دستگیر شد

بوشهر-ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: شرور متواری عامل مجروحیت ۲ مامور محیط زیست در شهرستان دیر دستگیر شد.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر، سرهنگ "سهام صالحی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در تاریخ 17 تیرماه سال جاری فردی شرور ۲ نفر محیط بان را در بخش بردخون با سلاح گرم مجروح کرده و متواری می شود.

وی تصریح کرد: محیط بانان مجروح سریع جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل و در همین راستا ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان دیر، شناسایی و دستگیری متهم را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

صالحی با اشاره به اینکه متهم به عنوان فردی شرور و حرفه‌ای در چندین نوبت محل اختفای خود را تغییر می داد، اظهار کرد: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم محل‌های اختفای فرد شرور در شهرهای دشتی، برازجان و بوشهر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم پیش از این نیز به علت سوابق متعدد سرقت مسلحانه، تمرد و تیراندازی به ماموران انتظامی، ایراد ضرب و جرح عمدی، اخلال درنظم عمومی و قدرت نمایی با اسلحه و مشارکت در نزاع دسته جمعی در مرجع قضائی به ۲۸ سال و ۴ماه حبس قطعی محکوم شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha