۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۵
کد خبر: 84829393
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید مهریز برگزار شد

۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۵
کد خبر: 84829393
یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید مهریز برگزار شد

یزد- ایرنا- دوازدهمین یادواره سرداران‌، شهید کعبه و ۳۱۳ شهدای مهریز پنجشنبه شب با حضور جمعی از مردم و مسئولان در حسینیه ۱۴ معصوم (ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم استاد حوزه و دانشگاه گفت: یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، پرداختن به موضوع مهم شهید و شهادت است.

حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: باید وصایا و اهداف و آرمان‌های شهیدان برای مردم به خصوص نوجوانان و جوانان کشور تبیین شود.

وی اظهار کرد: دشمنان با جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه‌ای، تمامی اعتقادات و ارزش‌های معنوی و انقلابی را نشانه گرفته‌اند و باید با جهاد تبیین و فعالیت‌های فرهنگی توطئه آنها را خنثی کرد.

یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید مهریز برگزار شد

این کارشناس مذهبی بیان کرد: برگزاری مکرر یادواره‌ها و یادمان‌های شهیدان نقش مهمی در جهاد تبیین دارد و شهیدان تمامی هستی خود را وقف اعتلای دین و دفاع از حقیقت کردند.

ماندگاری به اهمیت بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی برای اشاعه فرهنگ والای ایثار، شهادت و مقاومت در جامعه برای خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی دشمنان تاکید کرد.

مردم مهریز ۳۱۳ شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند  و حجت‌الاسلام محمد حسین برهان به عنوان نخستین شهید کعبه شهرستان در سال ۱۳۶۶ در راهپیمایی برائت از مشرکان در مکه به شهادت رسید.

در حاشیه این مراسم معنوی و حماسی، نمایشگاه عکس و کتاب برپا و  چندین برنامه های فرهنگی و هنری اجرا شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha