«ملاقات خصوصی» پروانه نمایش گرفت

۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲
کد خبر: 84830275
«ملاقات خصوصی» پروانه نمایش گرفت

تهران- ایرنا- شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش فیلم‌های «اینان»، «ملاقات خصوصی» و «سه جلد» موافقت کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های: اینان به تهیه کنندگی علی برادری و کارگردانی رهبر قنبری، ملاقات خصوصی به تهیه کنندگی امیر بنان و کارگردانی امید شمس و سه جلد به تهیه کنندگی محمد آفریده و کارگردانی سید مهدی اسماعیلی موافقت کرد.

به گزارش ایرنا، ملاقات خصوصی فیلمی به تهیه‌کنندگی امیر بنان، نویسندگی امید شمس، بهمن ارک و علی سرآهنگ و کارگردانی امید شمس محصول سال ۱۴۰۰است. این فیلم برای اولین بار در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

فیلم ملاقات خصوصی ملودرامی عاشقانه است که در بطن خود اشاراتی به مشکلات و معضلات اجتماعی دارد. این فیلم روایت داستان زندگی دختری به‌نام پروانه (پریناز ایزدیار) است، که پدرش در زندان و او با گرداندن مغازه‌ای در تلاش است که خرج زندگی خانواده‌اش را تهیه کند. در این میان با مردی به نام فرهاد (هوتن شکیبا) آشنا می‌شود که به او ابراز علاقه می‌کند اما این تنها ابتدای راه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha