۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۱۲
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84830845
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آب و فاضلاب خراسان‌شمالی ۴۰ میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: این شرکت ۴۰ میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد که بیشترین میزان مطالبات مربوط به مشترکان خانگی است.

به گزارش روز شنبه از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، رضا نعیمی در این‌باره اظهارداشت: ۳۵ میلیارد تومان از مجموع مطالبات مربوط به مشترکان خانگی و پنج میلیارد تومان به مشترکان غیرخانگی اختصاص دارد.

وی افزود: برخی از دستگاه های اجرایی نیز دارای بدهی‌های سنواتی به شرکت آب و فاضلاب استان هستند که باید این بدهی را پرداخت کنند.

مدیرعامل آبفای خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه اجرای پروژه‌های آبرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب هزینه بر است، عنوان کرد: گسترش خدمات آب و فاضلاب در شهرها و روستاها در گرو پرداخت به موقع آب بهاء از سوی مشترکین خانگی و غیر خانگی انجام می شود.

وی یادآور شد: اگرچه برابر قوانین، شرکت آب و فاضلاب مجاز به قطع انشعابات مشترکان بدهکار است ولی از آنجا که رویه شرکت بر تعامل استوار است، انتظار می رود که تمامی بدهکاران با پرداخت به موقع قبوض آب بهای خود، شرکت را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری کنند.

نعیمی با اشاره به اینکه تاخیر و  پرداخت نشدن به موقع آب بها توسط مشترکان مشکلاتی را برای خدمت رسانی در شرکت بوجود آورده است، گفت: شرکت در تامین هزینه ها برای  ارائه خدمات مستمر به شهروندان و در پرداخت حق و حقوقات کلیه ذینفعان با مشکل مواجه شود.

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از ۲۰۰ هزار مشترک آب در شهرها و ۱۲۱ هزار مشترک آب در روستاها دارد.  

در خراسان شمالی هشت سد با توان تنظیم ۲۳۴ میلیون مترمکعب آب در حال بهره برداری است اما خشکسالی امسال ذخیره آب سدهای خراسان شمالی را به  کمتر از ۴۰ درصد رسانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha