۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۹
کد خبر: 84832016
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خدمت رسانی به حجاج مطلوب‌تر می‌شود

۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۹
کد خبر: 84832016
خدمت رسانی به حجاج مطلوب‌تر می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس و جمعی از مسئولان ستاد مدینه منوره با مسئولان شرکت خدمات رسان الأهلیّه الأدلاّء عربستان در مکه مکرمه دیدار و طرفین در خصوص انتقال تجربیات در زمینه خدمات رسانی هرجه بهتر به زائران بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ محمد آزاد رئیس ستاد مدینه منوره و جمعی از مسئولان ستاد با «حاتم جعفر بالی» رئیس و جمعی از مسئولان شرکت الأهلیّه الأدلاّء (راهنمایان زائر در مدینه منوره) دیدار و در خصوص تسهیل خدمت رسانی در روزهای پایانی موسم دوم حج و سنوات آتی گفتگو کردند.

خدمت رسانی به حجاج مطلوب‌تر می‌شود

شرکت الأهلیّه الأدلاّء عربستان به تازگی از موسسه به شرکت خدمات رسان حجاج در مدینه منوره تبدیل شده است و خدمات گسترده تری را تحت نظر وزارت حج و عمره عربستان در شهر پیامبر(ص) ارائه می دهد که یکی از دریافت کنندگان خدمات می تواند حجاج کشورمان باشند.

طرفین در این دیدار در خصوص موضوعات مختلف گفتگو و تبادل نظر کردند تا خدمات رسانی متناسب با عزت و کرامت و امنیت زائران ارایه شود.

رئیس و اعضای ستاد در این دیدار از توجه شرکت الأهلیّه الأدلاّء در خدمات رسانی به حجاج و به ویژه نوبت دهی برای تشرف به روضه منوره تقدیر کردند و برای تسهیل در ورود به روضه با توجه به دغدغه های موجود در محدودیت های کنونی، پیشنهاداتی ارایه دادند.

همچنین اعضای ستاد مدینه در خصوص تردد حجاج با قطار از مدینه به مکه یا بالعکس در سنوات آتی گفتگو کردند که مسئولان شرکت الأهلیّه الأدلاّء قول پیگیری در این خصوص را دادند.

رئیس و دست اندرکاران شرکت الأهلیّه الأدلاّء نیز در خصوص وظایف این شرکت در سنوات آتی بابت خدماتی مانند: قراردادهای اسکان، تغذیه و تدارکات، حمل و نقل درون و برون شهری و سایر خدمات اجرایی توضیح دادند.

مسئولان شرکت الأهلیّه الأدلاّء تاکید کردند که از سال آینده خدمات این شرکت در مدینه در قالب قراردادها فراگیرتر خواهد بود و آماده همکاری برای خدمات مطلوب در مدینه منوره است.

همچنین اعضای ستاد درخواست کردند که شرکت الأهلیّه الأدلاّء با مسئولان اداره حرمین رایزنی انجام دهند تا براساس شیوه نامه های تدوین شده، روند تشرف حجاج به روضه تسهیل شود.

مسئولان شرکت الأهلیّه الأدلاّء نیز تاکید کردند که امسال نظم و نوبت دهی برای روضه موجب شده تا تعداد بیشتری مشرف شوند و بیش از ۹۰ درصد از حجاج نسبت به این زیارت بهره مند گردند.

شرکت الأهلیّه الأدلاّء نیز ضمن تشکر از دست اندرکاران اجرایی و نظم زائران ایرانی تاکید کرد که با توجه به تغییرات موسسه به شرکت، آمادگی لازم برای خدمات لازم در سنوات آتی برای حجاج مدینه وجود دارد.

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha