۳ مرداد ۱۴۰۱، ۷:۳۹
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84832285
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هرمزگان اول مهرماه به صدا درمی‌آید

بندرعباس - ایرنا - براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیات فوتبال هرمزگان سوت رقابت های لیگ برتر فوتبال استان اول مهرماه سال‌جاری به صدا درمی‌آید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس هیات فوتبال هرمزگان شامگاه یکشنبه در مراسم قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان هرمزگان که با حضور نمایندگان باشگاه‌ها در هیات فوتبال برگزار شد، گفت: در مجموع ۱۶ تیم شرکت کننده دراین پیکارها از اول مهرماه رقابت های خود را در ۲ گروه هشت تیمی دنبال خواهند کرد.
قاسم رنجبریان با اشاره به برگزاری جام جهانی در آبانماه سال‌جاری اظهار داشت: لیگ برتر فوتبال استان از اول مهرماه کلید می خورد و امیدواریم تا قبل از شروع جام جهانی قطر به پایان برسد.
وی بیان داشت: مدیران و مربیان تیم ها باید الگوی بازیکنان باشند، چرا که سر و کارشان با قشر جوان است و باید اخلاق ورزشی به معنای واقعی در زمین های ورزشی رعایت شود.
اصغر معماری دبیر هیات فوتبال هرمزگان نیز در مورد تیم هایی که جریمه انضباطی دارند، اظهار داشت: تیم هایی که جریمه انضباطی در هر رده ای دارند باید تسویه حساب کنند و از امور مالی هیات نامه تسویه حساب کامل بگیرند، در غیر این صورت از ورودشان به مسابقه‌ها جلوگیری می‌شود.
دهقانی رییس کمیته انضباطی هیات فوتبال هرمزگان نیز گفت: برای سالم سازی محیط ورزشی، مدیران باشگاه ها با رکن قضایی هیات همکاری لازم داشته باشند و به مسوولیت تضامنی خویش درمقابل تماشاگران توجه خاص داشته تا از خسارات احتمالی متوجه باشگاه جلوگیری به عمل آورند.
مسوول ثبت قراردادهای هیات فوتبال هرمزگان هم گفت: تحویل مدارک بازیکنان ۲۱ مردادماه خواهد بود و بعد از تاریخ یادشده هیچ مدارکی از باشگاه ها تحویل گرفته نخواهد شد.
عبدالرسول ستایش افزود: تیم ها ملزم هستند درهنگام مسابقه‌ها پزشکیار همراه داشته باشند و باشگاه ها می توانند از سه بازیکن فسخ قرارداد استفاده کنند.
محمد رضایی مسوول اجرایی کمیته مسابقه‌های هرمزگان نیز اظهار داشت: ۱۶ تیم شرکت کننده در ۲ گروه شرق و غرب به صورت رفت و برگشت باهم دیدار می کنند.
وی یادآورشد: در گروه شرق تیم های اتحاد بندرپل، وحدت گورزانگ، ستارگان بوستانو، جبل بر شهرو، ثامن کردر، اتحاد روستایی جاسک و فانوس تیاب و در گروه غرب تیم های طوفان کوخرد، شناور سازی پی پشت، اتحاد دژگان، سیبه کوخرد، جنوب بستک، ملوان بند کنگ، جنوب برکه دکا و بهزیستی جناح باهم به رقابت می پردازند.
رضایی بیان داشت: در پایان دور مقدماتی از هر گروه یک تیم  به مرحله نهایی را خواهد یافت و دیدار فینال را انجام خواهند داد و تیم قهرمان به عنوان نماینده هرمزگان در لیگ زیر گروه دسته سوم کشور معرفی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha