۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84832576
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اراذل و اوباش سابقه دار در ارومیه دستگیر شدند

۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳
کد خبر: 84832576
اراذل و اوباش سابقه دار در ارومیه دستگیر شدند

ارومیه - ایرنا - رییس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار شهرستان ارومیه شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ شمسعلی حقوردیان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ۲ نفر با قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در جلوی بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده‌اند، پیگیری ماموران پلیس امنیت عمومی در این خصوص آغاز شد.

رییس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهمان را که از افراد سابقه‌دار و اراذل و اوباش بودند، شناسایی شدند.

سرهنگ حقوردیان ادامه داد: یکی از متهمان با سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شده که با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، ماموران به سمت وی شلیک که از ناحیه پا مورد اصابت قرار گرفته و برای مداوا به بیمارستان امام خمینی منتقل شد و متهم دیگر نیز با اقتدار ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه ۲ متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، تاکید کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقای احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha