کشوری‌فرد: لیگ کاملا در اختیار تیم ملی است؛ سازمان لیگ مسئول تجهیز VAR نیست

تهران- ایرنا- سرپرست سازمان لیگ فوتبال با بیان اینکه برنامه‌ریزی و برگزاری لیگ به صورت کامل در اختیار تیم ملی خواهد بود، گفت: موفقیت تیم ملی در جام جهانی حرف اول را خواهد زد و باید به دنبال هماهنگی بیشتر با سرمربی تیم ملی باشیم.

به گزارش ایرنا، محمدرضا کشوری‌فرد در حاشیه قرعه‌کشی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر، در مورد اینکه چه تمهیداتی برای برگزاری بهتر فصل جدید لیگ برتر در نظر گرفته شده، اظهار داشت: باید برای فصل آتی برنامه‌ریزی و چشم‌انداز بهتری داشته باشیم. این کار را هم کرده‌ایم. می‌بینید که قرعه‌کشی چگونه برگزار می‌شود. امیدواریم با کمک مربیان، سرپرستان و مدیرعامل‌ها تیم‌ها سال بهتری نسبت را داشته باشیم.

وی در مورد اینکه در سال جام جهانی هستیم و آیا با سرمربی تیم ملی نشستی برگزار شده است یا خیر، گفت: حتما باید انجام شود. تیم‌های ملی حرف اول را می زنند. هرچه لیگ پویاتر باشد تیم ملی ما هم بهتر عمل خواهد کرد، با تیم‌های ملی صددرصد باید هماهنگی لازم انجام شود. سهیل مهدی(رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال) هم جلساتی با سرمربی تیم ملی داشته و هم‌اینک اعلام می‌کنم لیگ کاملا در اختیار تیم ملی است.

سرپرست سازمان لیگ در مورد اینکه دراگان اسکوچیچ ۲۰ شهریور را برای اردوی تیم ملی در نظر گرفته و آیا مشخص است که چند هفته از مسابقات لیگ برتر پیش از این تاریخ برگزار می‌شود؟ عنوان کرد: سهیل مهدی برنامه را در این مورد هنوز اعلام نکرده است. قرار شد با اسکوچیچ جلسه‌ای داشته باشیم تا با او همکاری کنیم که تیم ملی با آمادگی به جام جهانی برود.

کشوری‌فرد در خصوص تغییرات سازمان لیگ و رفتن برخی مدیران، گفت: به هرحال این جابه‌جایی‌ها همه جا وجود دارد و مورد خاصی نیست. فریبرز محمودزاده فعلا در فدراسیون فوتبال است.

وی در مورد ثبت قراردادهای باشگاه‌های بدهکار عنوان کرد: این مسائل را باید از جمشید نورشرق(رییس کمیته وضعیت)، فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و کمیته وضعیت پرسید.

سرپرست سازمان لیگ در مورد اینکه برخی کشورهای اطراف ایران که انتظاری از آن‌ها نبود به VAR‌مجهز شده‌اند، گفت: برای ورود این فناوری، ایران هم چند سال است پیگیری می‌کند اما متاسفانه مشکلاتی به وجود آمده، فدراسیون باید این کار را انجام بدهد. این موضوع دست سازمان لیگ نیست. ما از خدا می‌خواهیم این اتفاق بیافتد. امیدواریم هرکسی سرپرست جدید فدراسیون شد اولویتش را روی VAR‌ بگذارد چون فوتبال ما واقعا درگیر این مسائل است.

وی در مورد انتخاب مصطفی زارعی به عنوان مسئول جدید مجوز حرفه‌ای و جلسه با سازمان لیگ برای خروج باشگاه‌ها از شرایطی که دچارش هستند، اظهار داشت: اول باید خود کمیته مجوز حرفه‌ای را از تعلیق خارج کنیم. زارعی تمام تلاشش را می‌کند. چند جلسه خوب با او داشتیم. در حال رایزنی هستیم که به امید خدا تا چند وقت دیگر این تعلیق برداشته شود. هواداران استقلال و پرسپولیس باید امیدوار باشند. ما به امید زنده‌ایم.

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه‌کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد. تنی چند از مسوولان فدراسیون، مدیران سازمان لیگ، نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر و جمعی از پیشکسوتان در این مراسم حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha