وقتی حمایت فدراسیون‌های ورزشی هم از تولیدات داخلی لنگ می‌زند

تهران- ایرنا- مدیرعامل یک شرکت خلاق کارآفرین و تولیدکننده برتر سال ۱۴۰۰ ضمن انتقاد از فدراسیون‌های ورزشی حمایت از این مجموعه نوآور گفت: در حالی که قیمت محصولات کیفی ما، یک دهم قیمت محصولات وارداتی است، برخی از فدراسیون‌های ورزشی نیازهای البسه‌ای خود را بدون واسطه یا با واسطه از شرکت‌های خارجی تامین می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، مصلی امام خمینی (ره) از دوم تا چهارم مردادماه میزبان برگزاری نخستین نمایشگاه و رویداد "هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱" به عنوان نخستین گام در مسیرِ رسیدن به دولت مردمی به منظور اتصال مدیران کشور با شرکت های دانش بنیان، نوآور، خلاق و ایده پرداز حوزه های مختلف است.

نوآورانی که برای نیازمندی های بخش های مختلف و چالش های کشور ایده پردازی داشته و محصولاتی را نیز طراحی و تولید کرده اند، این محصولات را در این نمایشگاه در معرض دید مدیران و تصمیم گیران نهادها و سازمان های مختلف گذاشته اند تا مورد حمایت قرار گیرند.

شرکت "آوای طلایه داران قدرت" که برند خود را تحت عنوان آلویز ویگر ثبت جهانی کرده است و در حال حاضر به عنوان تولیدکننده البسه تخصصی محافظتی و گارددار در کشور شناخته می شود، از سال ۱۳۹۷ ارائه خدمات خود را به جامعه ورزشی، نظامی دفاعی، پزشکی و درمانی و بدلکاران سینما و هر حوزه ای که به محافظت از بخش سر تا نوک پا نیاز داشته، آغاز کرده است.

مدیرعامل این شرکت از فدراسیون های ورزشی که می توانند از مشتریان محصولات آنها باشند، گله مند است و به خبرنگار ایرنا می گوید: تا پیش از ورود ما به بازار، تمام البسه تخصصی محافظتی و گارددار مورد استفاده فدراسیون های مختلف ورزشی وارداتی بود اما حالا ما اجناسی را تولید می کنیم که برای نخستین بار است در ایران با بالاترین کیفیت عرضه می شود و حتی از نظر کیفیت از برندهای وارداتی نیز بالاتر است.

وقتی حمایت فدراسیون‌های ورزشی هم از تولیدات داخلی لنگ می‌زند

مهدی باغبان اظهار داشت: این درحالی است که به غیر از فدراسیون دوچرخه سواری که همکاری مناسبی در تامین نیازمندی های البسه ای خود از ما داشته است، سایر فدراسیون های ورزشی تنها به دنبال واردات و گاه منافع مالی خود از این حیث هستند.

وی افزود: متاسفانه در حالی که مسوولان فدراسیون های ورزشی خودشان باید به دنبال تولیدکنندگان همچون شرکت های تولیدکننده با کیفیت داخلی باشند و این کار را انجام نمی‌دهند، ما هم که به آنها مراجعه می کنیم، نمی توانیم موفق به ملاقات با آنها شویم.

این فعال حوزه نوآوری اضافه کرد: این در شرایطی است که ما به عنوان یک شرکت صاحب نام در همایش تجلیل از کارآفرینان و تولیدکنندگان برتر حوزه ورزش در سال ۱۴۰۰ در محل کمیته ملی المپیک به عنوان کارآفرین و تولیدکننده و ایده پرداز برتر سال ۱۴۰۰ معرفی و تجلیل شده ایم و این خود یک رزومه خوب و اطمینان بخش برای متقاضیان از جمله فدراسیون های ورزشی است. 

وی همچنین با اشاره به حضور خود در مسابقه تلویزیونی میدان افزود: در این مسابقه نیز به عنوان نفر اول شناخته شدیم، ضمن اینکه بسیاری از افراد صاحب نام رشته های مختلف ورزشی از جمله موتورسواری، دوچرخه سواری، دو میدانی و هاکی از محصولات شرکت ما به عنوان یک شرکت موفق و خلاق استقبال کرده اند.

وقتی حمایت فدراسیون‌های ورزشی هم از تولیدات داخلی لنگ می‌زند

نیازمند حمایت جدی وزارت ورزش هستیم

باغبان در ادامه، ضمن قدردانی از دولت برای برگزاری این نمایشگاه و رویداد در مصلی امام خمینی، تنها توقع و انتظار خود از دولت به خصوص وزیر ورزش  را حمایت در ایجاد بازار برای محصولات تولید داخل بر پایه نوآوری دانست و تاکید کرد: ما هیچگونه تسهیلات و امکانات دولتی نمی خواهیم اما درخواست می کنیم که دولت از کارآفرینان اشتغال آفرین در کشور حمایت کند.

مدیرعامل شرکت آوای طلایه داران قدرت تاکید کرد قیمت اجناس تولیدی این شرکت نوآور و خلاق یک دهم تا یک دوم پایین تر از اجناس مشابه وارداتی است.

وی با بیان اینکه، می توانیم بخش عمده نیازهای ورزشکاران را با قیمت های بسیار مناسب و کیفیت بالا و خدمات پس از فروش تامین کنیم، افزود: این در حالی است که اجناس خارجی هم با قیمت های بالا و هم بدون ضمانت و خدمات پس از فروش وارد کشور می شوند و فدراسیون ها با وجود این شرایط، محصولات خارجی را ترجیح می دهند.

باغبان در ادامه می گوید: این شرکت خلاق موفق شده است با کوشش و تلاش مستمر خود و ارائه محصولات کیفی با قیمت مناسب و سبد کامل تولیدی در اندازه های مختلف و پوشش دهی سنی مناسب از سه سال به بالا با برندهای مشهور دنیا در بازارهای داخلی و بین المللی رقابت کند.

وی در توضیح تنوع محصولات تولیدی این شرکت خلاق، تولید شلوار تمام گارد بزرگسال و همچنین شلوارک و دامن محافظ لگن با ویژگی ضربه گیر تخصصی در چندین لایه مختلف و راحتی استفاده کننده با بالاترین درصد ضربه‌گیری استخوان‌های لگن، دنبالچه، داخل ران، قسمت‌های بالایی ران از بغل، زانو، ساق پا و کناره های ساق پا را از جمله تولیدات این شرکت خلاق ذکر کرد و افزود: در مدل pro این محصول به علاوه ویژگی های ذکر شده، یک لایه گارد هارد از داخل به محافظ‌های ساق پا و کناره های ساق پا اضافه می شود و موارد استفاده این لباس مخصوص ورزش‌هایی با درصد آسیب پذیری بالا برای نوجوانان و بزرگسالان است.

وقتی حمایت فدراسیون‌های ورزشی هم از تولیدات داخلی لنگ می‌زند

وی تولید ماسک طوفان را یکی دیگر از محصولات این شرکت خلاق نام برد و با اشاره به ویژگی این محصول اظهار کرد: این ماسک در واقع دارای فیلتر ضد ریزگرد، سرما و باد شدید برای پوشش کامل سر و صورت است و تمام ورزشکاران اسکیت، موتورسواری، اسکی، دوچرخه‌سواری، پارکور، اسکیت برد، ورزش‌های هوایی، کوهنوردی و صخره‌نوردی می توانند از این ماسک استفاده کنند.

باغبان همچنین تولید آرنج‌بند و سه نوع زانوبند بسته به نوع نیاز مصرف کننده را از دیگر تولیدات این شرکت خلاق نام برد و با اشاره به تولید محصول شولدر X-FIT چهار فصل برای استفاده بزرگسالان و کودکان به منظور محافظت و پوشش کل قفسه سینه، آرنج ها و سرشانه‌ها و کل ستون فقرات افزود: این محصول به کشورمان واردات هم نمی شود و ما برای اولین بار این محصول را در کشور عرضه می کنیم.

وقتی حمایت فدراسیون‌های ورزشی هم از تولیدات داخلی لنگ می‌زند

وی می گوید: نخستین تولیدکننده محصولات محافظتی و گارددار در کشور هستیم و افتخار اصلی ما کیفیت محصولاتمان است؛ چراکه محصولاتی را تولید می کنیم که با قیمت های بسیار ارزان تر از محصولات وارداتی به بازار عرضه می شوند.

این کارآفرین کشورمان درخصوص وضعیت صادرات محصولات تولیدی نیز گفت: به زودی محصولات خود را به برخی کشورها از جمله حوزه خلیج فارس صادر خواهیم کرد. شرکت های خلاق همچون ما که تولیدات دانش محور دارند و می توانند جایگزین محصولات وارداتی شوند، نیازمند حمایت هستند؛ چراکه این البسه مورد نیاز همه ورزشکاران از آماتور تا حرفه ای است.

وی در عین حال ضمن قدردانی از فدراسیون دوچرخه سواری برای همکاری بسیار نزدیک با این شرکت اظهار داشت: ما توانسته ایم در این حیطه با همکاری و مشاوره هایی که از ورزشکاران و مسوولان این فدراسیون داشته ایم، نیازهای مربوط به البسه تخصصی این رشته را تامین کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha