مهلت ارسال آثار به جشنواره عکاسی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در مهاباد تمدید شد

مهاباد - ایرنا - رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: با توجه به اهمیت موضوع و درخواست عکاسان، مهلت شرکت در فراخوان گردآوری عکس با موضوع آسیب های اجتماعی تا ۲۰ مردادماه جاری تمدید شد.

رحیم بایزیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و بررسی آسیب شناسی اجتماعی، انجمن سینمای جوانان مهاباد اقدام به گرد آوری عکس با موضوع آسیب‌های اجتماعی می‌کند و در این رابطه با توجه به استقبال عکاسان مهلت ارسال به مدت ۱۵ روز و تا ۲۰ مردادماه جاری تمدید شده است.

وی اضافه کرد: همچنین بخش نشاط اجتماعی به عنوان یکی از بخش های عکاسی به این جشنواره اضافه شده است. 

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند آثار خود را تا مهلت جدید به ایمیل iycs.mahabad@gmail.com ارسال کنند، افزود: طلاق، اعتیاد، کودک آزاری، خانواده، سالمندان، تکدی گری، فضای مجازی، حاشیه نشینی، کسب و کارهای کاذب، سرقت و قاچاق بخش های جشنواره است.

بایزیدی اضافه کرد: تمامی عکاسان حرفه ای و آماتور و اشخاص عادی در ۲ بخش عکس با دوربین و موبایل می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: عکس های دریافتی توسط چند عکاس برجسته کشوری داوری و تعداد ۳۰ قطعه عکس انتخاب  به ازای هرعکس مبلغ ۳۰۰ هزار تومان حق رایت به عکاس پرداخت خواهد شد و عکس ها چاپ و در شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی به نمایش در خواهد آمد.

بایزیدی بیان کرد: طی مراسمی از سه عکاس برتردراین حوزه با اهدای لوح و تندیس تجلیل به عمل می آید.

وی یادآور شد: این فراخوان مختص عکاسان و علاقمندان شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی است و عکس های دریافتی نیز باید در محدوده شهرهای جنوب استان ثبت و تهیه شده باشد.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد، گردآوری عکس با موضوع آسیب های اجتماعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی  و ارشاد اسلامی مهاباد برگزار می شود.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از دفاتر شصت گانه ایران است که بیش از سه دهه است در جنوب استان آذربایجان غربی در حوزه آموزش فیلمسازی و کلاس های مشاغل سینمایی فعالیت می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha