استاندار ایلام: اولویت نخست برگزاری کنگره اربعین تکمیل پروژه های نیمه تمام است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام اولویت نخست اربعین امسال را تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و گفت: وزارتخانه ها، نهادها و ارگان های ذی ربط در این راستا تا قبل از اربعین به تعهدات خود عمل کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا در ادامه پیگیری خواسته ها و مطالبات استان روز سه‌شنبه در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور با حضور وزیر کشور و در وزارت کشور برگزار شد، حضور یافت و مسائل و مشکلات حوزه اربعین را پیگیری کرد.

وی در این نشست ابتدا گزارشی از روند کار در حوزه اربعین در موضوعات مختلف از جمله پایش و رصد مداوم طرح ها و پروژه ها، پیشرفت پروژه ها، وضعیت زیرساخت‌ها، کمیت و کیفیت امکانات، مسائل، مشکلات و نیازهای پیش رو ارائه داد و خواستار عمل به تعهدات ایجاد شده برای وزارتخانه ها، نهادها به تعهدات و ارگان های ذی ربط تا قبل از اربعین در استان شد.

استاندار ایلام با اشاره به رصد و پایش به لحظه امور مربوط به اربعین در استان خواستار اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام در این حوزه شد و تاکید کرد: از آنجا که ایلام به جهت پوشش قابل توجه (بیش از ۶۵ درصد) تردد زوار اربعین را بعهده دارد، امروز اولویت اصلی و نخست استان به این موضوع مهم اختصاص یافته و در این مسیر نیازمند ورود میدانی دستگاه های ملی، وزارتخانه ها، نهادها، ارگان ها، استان های معین در عمل به تعهدات خود در استان هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha