۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۲۵
کد خبر: 84834315
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف در جاده تیغاب پاکدشت ۶ مصدوم برجا گذاشت

۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۲۵
کد خبر: 84834315
تصادف در جاده تیغاب پاکدشت ۶ مصدوم برجا گذاشت

پاکدشت- ایرنا- مدیر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شریف‌آباد پاکدشت گفت: بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو با یکدیگر، ۶ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

سیدحامد تقوی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: عوامل آتش‌نشانی شهرداری شریف‌آباد با اطلاع از وقوع یک فقره تصادف در محور مواصلاتی موسوم به تیغاب که شهرستان پاکدشت را به پیشوا و ورامین متصل می‌کند، سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ و خودروی باری آریسان از روبرو با یکدیگر برخورد شدیدی کرده بودند که این امر منجر به محبوس شدند سرنشینان در داخل کابین شده بود.

وی تصریح کرد: عوامل آتش‌نشانی ضمن ایمن سازی جاده به منظور جلوگیری از وقوع تصادف مجدد، سریعا نسبت به انجام عملیات آزاد سازی سرنشینان اقدام کردند.

تقوی تصریح کرد: در این حادثه که به دلیل سرعت زیاد، سبقت نابجا و کم‌عرض بودن محور رخ داده، ۶ نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل گردیدند.

به گزارش ایرنا، در قسمت شمالی کمربندی ورامین – پیشوا و در حاشیه کانال درجه یک انتقال آب به دشت ورامین، جاده‌ای ۱۳ کیلومتری موسوم به تیغاب وجود دارد که شهرستان‌های ورامین و پیشوا را به پاکدشت متصل می‌کند و بخش‌های مختلف آن در حوزه سیاسی این سه شهرستان واقع شده و به مرور زمان و با افزایش تردد خودروها به جاده اصلی برای دسترسی شهرستان‌های ورامین و پاکدشت تبدیل شده است.

از ابتدای ورودی این جاده و به طول چهار کیلومتر، سمت راست در حوزه سیاسی پیشوا و سمت چپ در حوزه شهرستان ورامین است و مابقی مسیر به طول ۹ کیلومتر در حوزه شهرستان پاکدشت واقع شده است، مسیری که امروز به محل دسترسی روستاهای جعفرآباد اخوان، ریحان‌آباد و قوئینک زُهری از ورامین، سرگل و گلعباس از شهرستان پیشوا، عباس‌آباد لرنی، حسین‌آباد قاجار، طارند بالا و ارمبویه از پاکدشت تبدیل شده است.

این مسیر در ابتدا جاده اختصاصی دسترسی آب منطقه‌ای به ابنیه کانال انتقال آب بود ولی پس از زیرسازی و آسفالت آن در اوخر دهه هفتاد، به مسیری اصلی برای دسترسی به شهرستان پاکدشت تبدیل شد و با افزایش رفت و آمد خودروها، در حاشیه این محور ده‌ها رستوران، باغ تالار و تالار پذیرایی احداث شد و علاوه بر تردد خودروهای شخصی به سمت پاکدشت و روستاهای اطراف، وجود ده‌ها معدن شن و ماسه تردد خودروهای سنگین نیز  را نیز افزایش داده است.

در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مقرر شد تا ضمن رفع برخی از مشکلات و نصب  علائم راهنمایی و رانندگی، زمینه واگذاری آن به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فراهم شود.
پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha