۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84834937
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعزام ورزشکار کردستانی به مسابقات گلبال قهرمانی آسیا و چند خبر ورزشی دیگر

سنندج- ایرنا- اعزام بانوی ورزشکار کردستانی به مسابقات گلبال قهرمانی آسیا در کشور بحرین، برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی و انتخابی رده‌های پایه استان کردستان و دعوت بانوی هندبالیست سنندجی به اردوی تیم ملی بانوان بزرگسالان، عناوین چند خبر کوتاه از کردستان است.

به گزارش ایرنا، "ریزان دژآهنگ" بانوی گلبالیست کردستانی همراه با تیم ملی بانوان کشورمان جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به کشور بحرین سفر کرد.

این رقابت ها با حضور چهار تیم بانوان از کشورهای ایران، تایلند، کره و استرالیا در شهر منامه کشور بحرین برگزار می‌شود.

"هوشنگ شریعتی" داور کردستانی نیز به نمایندگی از کشورمان قضاوت این رقابت ها را برعهده دارد.

تیم گلبال زنان ایران با ترکیب سمیرا محمودی، مریم جعفرزاده، مریم حسام آبادی، سمیرا جلیلوند، فاطمه قایدی و ریزان دژآهنگ به این مسابقات اعزام شده است.


برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی و انتخابی رده‌های پایه کردستان

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی و انتخابی رده‌های پایه استان کردستان روز چهارشنبه در دو بخش پسران و دختران با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این رقابت‌ها با حضور بازیکنانی از سراسر استان به میزبانی سنندج برگزار شد که در پایان در بخش بانوان؛ ستایش رحیمیان مقام اول را کسب کرد، مریم رحیمیان دوم شد و حدیث غلامی و هدیکا شریعتی به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در بخش آقایان؛ پارسا رحیمیان در رده نخست ایستاد، پارسا امجدی در جایگاه دوم قرار گرفت و فربد فاتح به مقام سوم دست پیدا کرد.

نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم تنیس روی میز استان کردستان به رقابت‌های سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور اعزام می‌شوند.

دعوت بانوی هندبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی بانوان بزرگسالان

"اسرا زندی" بانوی هندبالیست کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشور به سومین مرحله تمرینات آمادگی ملی پوشان دعوت شده است.

سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بانوان هندبال کشور با حضور ۱۸ ملی پوش طی روزهای چهارم تا دوازدهم مردادماه به میزبانی تهران و در سالن هندبال فدراسیون برگزار می‌شود.

تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان خود را برای رقابت‌های کشورهای اسلامی که قرار است به میزبانی شهر قونیه در کشور ترکیه برگزار شود، آماده می‌کند.

در حال حاضر حدود ۶۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha