۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۹
کد خبر: 84834947
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار جهرم: داشتن شهری آراسته از مطالبات مردم این شهرستان است

شیراز-ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه داشتن یک شهر زیبا و آراسته از مطالبات مردم شهرستان جهرم است، تصریح کرد: شهرداری باید در انجام وظایف ذاتی خود شامل تأمین روشنایی معابر ،جمع‌آوری زباله‌ها و... درست عمل کند و در گام دوم به سمت حل مشکلات و معضلات عمومی مردم در شهر حرکت کند.

 محمدحسن شعبانی روز چهارشنبه در دیدار با شهردار جهرم و معاونین شهرداری و رئیس اداره منابع طبیعی جهرم با بیان اینکه حفظ و صیانت از منابع طبیعی یک وظیفه و تکلیف همگانی است، بر لزوم جدیت در برخورد با متخلفان و متجاوزان به املاک ملی و عمومی تأکید و تصریح کرد: هیچ شخص، نهاد، دستگاه و ارگانی فراتر از قانون نیست و هر تخلفی در حوزه منابع طبیعی باید با جدیت پیگیری شود.

شعبانی افزود: همه دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری، نیروی انتظامی، نظام مهندسی و ادارات خدمات‌رسان در مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان همکاری کنند.

وی با اشاره به جایگاه بسیار مهم و تأثیرگذار شهرداری در امر خدمت‌رسانی به مردم و کسب رضایت شهروندان تأکید کرد و افزود: از مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم و خدمت‌رسانی مناسب، تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه‌ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری است که مهمترین ارزیابی آن از تأثیر اقدامات انجام‌گرفته بر زندگی شهری است.

 وی بهره‌گیری از حداقل فرصت برای حداکثر خدمت‌رسانی را نشان از درایت، هوشمندی و مسئولیت‌پذیری در مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی از مهمترین عوامل توسعه و پیشرفت هستند و لحاظ کردن موضوع کمّی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم تأکید کرد: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه‌ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت‌رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم بیان کرد: یکی از مهمترین اقدام‌های شهرداری  کسب درآمد پایدار است و این درآمدها مستقیم و غیرمستقیم برای رفاه و شور و نشاط مردم مصرف شود که مردم سرمایه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نارضایتی از میزان تولید مسکن در کشور، از مدیران شهرداری خواست برای شناسایی گلوگاه‌های بروز وضعیت موجود اقدام کنند.

در ادامه این جلسه شهردار جهرم اظهار کرد: بدون تردید، از آنجایی که شهرداری‌ها، به عنوان اصلی ترین، دستگاه‌های خدماتی، بیشترین حجم خدمت رسانی به مردم را ارائه می دهند، بیشترین ارتباط با مردم را دارند. کارکنان ‌ و مدیران شهری، به طور شبانه روزی خدمتگزار و پاسخگوی مشکلات مردم  هستند.

عبدالرحیم اسدی بیان کرد: شهروندان، برای داشتن زندگی بهینه شهری، به خدمات شهرداری‌ها نیاز دارند و مدیریت شهری هم برای برطرف کردن مشکلات شهروندان، به مشارکت مردم، نیازمند است و این دو امر مهم با تعامل سازنده بین شهروندان و مدیریت شهری امکان‌پذیر خواهدبود و توسعه پایدار شهری، جز با مشارکت فعال شهروندان تحقق نخواهد نیافت.

شهردار جهرم ابراز امیدواری کرد:‌  شهرداری با همکاری فرمانداری در تولید مسکن حرکتی همگام برداشته تا به نتایج مطلوبی بیانجامد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha